środa, 26 lipca 2017

Yankee Candle Simply Home - Chocolate Donut

Witajcie ;)
Dzisiaj krótko i na temat o kolejnym samplerze, który paliłam w ostatnim czasie. Zapraszam.



Od producenta:Chocolate Donut to zapach będący kwintesencją słodyczy najprawdziwszego, nowojorskiego pączka – pysznego, uzależniającego i oblanego szczodrze ciemną, delikatnie gorzkawą, bogatą czekoladą.

Naszło mnie ostatnio na słodkie zapachy, ponieważ zrobiło się deszczowo. Nie nastawiałam się na efekt wow, gdyż zapachy "ciasteczkowe" od Yankee według mnie mają charakterystyczną nutę, która nie odpowiada mojemu nosowi. Jednak chęć poznania czekoladowego aromatu była silniejsza, więc odpaliłam. Nie myliłam się, nuta nadal tu jest. Nie wiem to chyba aromat ciasta czy olejku waniliowego do ciast - ciężka do opisania. Oprócz tego czuję aromat kakao lub też płynnej, gorzkiej czekolady. Zapach jest mocny, więc zalicza się do killerów i wypełnia szybko oraz intensywnie pomieszczenie, a nawet więcej. U mnie wypełnił mój pokój i wszedł nawet do salonu. To jeszcze nie taka czekolada jakiej szukam, ale było miło. Nie umiem znaleźć aromatu mlecznej, słodkiej czekolady w świecach - może kiedyś mi się uda, próbować warto.


Lubicie świece o zapachu czekolady? 
Pa ;)

12 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze świec o zapachu czekolady, jak spotkam to na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Unikam kosmetyków i świec o zapachu czekolady. Mam wrażenie, że zawsze pachną one "tanio".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się bała tej intensywności :P

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zapach czekolady :) ale nie wiem, czy ta świeca nie byłaby za intensywna

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladowe produkty lubię do pielęgnacji i mycia ciała. W świecach i woskach niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie byłby chyba zbyt mocny. Chociaż ostatnio też mnie wzięło na takie jesienno-zimowe klimaty i wyjęłam świecę czekoladowo-wiśniową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach raczej nie dla mnie. Wolę rześkie zapachy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapach czekolady, choć czasami paląc świeczkę o tym zapachu nachodzi pokusa na czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie wszystko co czekoladowe, nigdy nie miałam świeczki ani wosku czekoladowego ale chętnie kupie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi pięknie pachnieć!!!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Country Candle ma świecę o zapachu gorącej czekolady - jest bardziej słodka w zapachu niż inne czekoladowe, bo zawiera jeszcze nutę śmietanki. ;)

    OdpowiedzUsuń