sobota, 29 lipca 2017

Farmona Herbal Care - Kąpiel odświeżająca Sosna himalajska z miodem manuka

Witajcie ;)
Wczoraj dzień minął mi nie wiadomo kiedy, spojrzałam na zegarek a tu już 22, więc dzisiaj przychodzę ze spóźnionym wpisem. Chcę Wam opowiedzieć o płynie do kąpieli z Farmony, który znalazłam w Trusted Boxie. Zapraszam.


Od producenta: 
Naszą kąpiel  z sosną  himalajską opracowaliśmy dla wszystkich, którzy pragną intensywnego orzeźwienia podczas odświeżającej kąpieli. Skomponowaliśmy go z cenionych od wieków naturalnych składników roślinnych, które pielęgnują skórę, zapewniając jej promienny wygląd. Gęsta i puszysta piana oraz świeży aromat nadają chwili niepowtarzalny charakter. Skomponowana z 85% naturalnych składników.
EFEKTY:

  • doskonale oczyszczona i zrewitalizowana skóra,
  • promienna, jedwabiście gładka  i nawilżona,
  • długotrwały efekt odświeżenia.
Herbal Care odzwierciedla w sobie filozofię Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona: szacunek dla tradycji, otaczającej nas natury i tak bardzo od niej zależnego człowieka. Czerpiąc z bogactwa tradycji zielarskiej, oparliśmy receptury naszych  produktów o cenione od wieków surowce roślinne i innowacyjne składniki aktywne.
Kryje w sobie  tylko to co w naturze najcenniejsze:  wyselekcjonowane  surowce  o udowodnionej skuteczności.
Nie zawiera niczego co jest zbędne w tradycyjnych recepturach.


Jak czytacie mnie dużej to wiecie, że bardzo lubię testować nowe żele pod prysznic czy płyny do kąpieli. Dlatego też z Trusted Boxa pierwsza na celownik, a raczej do łazienki zawitała Kąpiel odświeżające od Farmony. Zaraz po otwarciu poczułam się jakbym chodziła po lesie wśród szumiących sosen. Zapach idealnie odwzorowany, delikatnie ocieplony aromatem miodu. Spodobało mi się. Produkt jest w plastikowym, zakręcanym opakowaniu. Wydobywa się przez średniej wielkości otwór, który jest odpowiedni. Nie wylejemy od razu pół butelki, ale też nie kapie po kropelce. Cała łazienka nim pachnie, gdy jest w użyciu. Dość dobrze się pieni. Nie przesusza skóry, a wręcz delikatnie nawilża. Jest wydajny, ponieważ wystarcza niewielka ilość, aby było sporo piany. Lubię takie umilacze kąpieli. Spodobał mi się, więc możliwe, że powrócę.

Znacie produkty Herbal Care? 
Pa ;)

9 komentarzy:

  1. Lovely post dear ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? :)
    My BLOG: www.limitededitionlady.com
    New post: http://limitededitionlady.blogspot.rs/2017/07/idealna-paleta-senki-za-leto-aura.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywałam jueszcze tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich mocnych zapachów, bo był cały czas psikała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie znam, ale zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ich produkty do włosów bardzo lubię :) natomiast do kąpieli nie miałam nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale zaciekawił mnie, bo nie wysusza skóry.

    OdpowiedzUsuń