piątek, 2 czerwca 2017

Skromne nowości maja

Witajcie ;)
Dzisiaj będzie krótko i na temat, a mianowicie powitamy nowości miesiąca maja. Zapraszam.



Jak widzicie na zdjęciu skusiłam się na nowy żel pod prysznic z Isany. Tradycyjnie z Avonu do koszyka wpadły płyny do kąpieli. Bardzo podoba mi się brzoskwinia, więc nie mogłam się oprzeć. Oprócz niej wybrałam jeszcze wersję zapachową granat i peonia.


Perfum mam jeszcze sporo, ale tym dwóch gagatkom nie mogłam odmówić. Pierwszy jest piękny i zakochałam się od pierwszego niucha. Kwiaty i owoce, czyli to co kocham najbardziej. Zaś drugi miał bardzo korzystną cenę i stwierdziłam, że wypróbuję go na co dzień. Aromat też mi się podoba. 



Takie nowości zawitały do mnie dzięki portalowi Trusted Cosmetics. Bardzo dziękuję za docenienie aktywności.


W maju też dotarła do mnie wygrana w konkursie, u Sylwia testuje. Jestem bardzo zadowolona i ucieszyłam się jak dziecko.

I to już wszystkie moje majowe nowości. Aż w szoku jestem, że tak mało kupiłam.

A Wy co przygarnęliście w maju?

Pa ;)

24 komentarze:

  1. Nic nie znam :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Allverne i Tess <3 będziesz zadowolona! Gwarantuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby mało, a nazbierało się tego sporo :) ja nie mogę powiedzieć,że mało w maju kupiłam. Zaś zaszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zawsze jest :) ja nie skorzystałam z promocji i żałuję ;)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego nowego zelu Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te płyny do kąpieli i ostatnio też trafił do mnie granat i piwonia :) Tess też mnie zaszczyciło swoimi produktami, ciekawe jak się spiszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem ich bardzo ciekawa, a nie chce się skończyć moja obecna pianka do mycia twarzy ;)

      Usuń
  6. Przypomniałaś mi o brzoskwiniowym płynie do kąpieli z Avonu. Pachnie cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie żele Avon. Mają przepiękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam Tess, ale ciągle jest nietknięta :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości :) Też kupiłam zel z Isany, ale jeszcze nie używałam, mam nadzieje, że nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te Avonowskie płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger