sobota, 3 czerwca 2017

Książkowa Sobota - Rebecca Stead "Kłamca i szpieg"

Hej :)
Mamy sobotę, u mnie słonecznie i pięknie. Jednak przeczytałam kolejną pozycję i chcę się z Wami podzielić moją opinią. Zapraszam.



Książka ma wygodną czcionkę i 194 strony.

Opowieść o nastolatku, który przeprowadza się do nowego mieszkania. Schodząc do piwnicy znajduje dawno przyczepioną kartkę o spotkaniu Klubu Szpiegów. Jego ojciec odpisuje na niej "kiedy?". Jakie wielkie zdziwienie u chłopca, gdy ktoś podaje godzinę. Postawia zejść na dół i poznaje chłopca w swoim wieku. Zaczynają się kolegować i szpiegować jednego z sąsiadów. Co z tego wyniknie? Czy włamią się do mieszkania? Dlaczego kłamca? Odsyłam do książki.


Pomimo że to książka młodzieżowa to wciągnęła mnie. Cały czas byłam ciekawa przygód chłopców. Zakończenie szokuje i nie da się go przewidzieć. Książka ma ukryty morał, który jest niezwykle ważny dla nastolatków. Strach ma czasem wielkie oczy. Poruszone są problemy szkolne, akceptacji w środowisku. Wyciągać wnioski można by powiedzieć, że wszystko zależy od nas.
A tutaj wypisałam sobie cytat:
"Przyjaciel mojego wroga jest moim wrogiem. Ktoś tak kiedyś powiedział. Więc może przyjaciel idioty jest idiotą."
Dziękuję wydatwnictwu IUVI za możliwość przeczytania książki.



Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, ile chcę".

Lubicie czasem powrócić do książek przygodowych?
Pa ;)

16 komentarzy:

  1. hahah, podoba mi się ten cytat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki przygodowe chętnie przeczytam tą pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ciekawa się wydaje jak byłam młodsza to miałam więcej czasu na czytanie i takie książki bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się sporo czytać, ale czasem nie wyrabiam potem z czytaniem i odwiedzaniem innych blogów ;)

      Usuń
  4. Nie miałam sposobności przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała możliwość to możesz spróbować ;)

      Usuń
  5. Może być ciekawa, cytat dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger