sobota, 10 czerwca 2017

Książkowa Sobota - Agnieszka Lis "Karuzela"

Witajcie ;)
Już nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam książkowy wpis, ale to dlatego, że wybrałam sobie dość obszerną pozycję. Mianowicie czytałam "Karuzelę" Agnieszki Lis i zapraszam na kilka zdań.




Książka ma wygodną czcionkę i jedynie 630 stron.

Opowieść zaczyna się normalnym rodzinnym życiem małżeństwa z trójką dzieci. Mąż pracuje w korporacji, zaś żona ciągle w biegu zajmuje się domem i pociechami. Wszystko niemalże idealnie, aż do czasu. Kobieta zaczyna się gorzej czuć, ale zwleka z pójściem do lekarza i na zlecone badania. Jest coraz słabsza i w końcu decyduje się na sprawdzenie co jej dolega. Pada diagnoza - białaczka. Jest to wielki szok dla rodziny i przyjaciół, jednak nie poddają się i walczą ze skorupiakiem. Czy się uda? Sięgnijcie do książki.

Jest to moje pierwsze spotkanie z autorką, ale bardzo mi się podobało. Poczułam się jak bym była obserwatorem tej historii. Poruszane są poważne problemy jak macierzyństwo, zdrada, przemoc w rodzinie, samotność, a przede wszystkim ciężka choroba. Książka jak najbardziej skłania nas do refleksji i zastanowienia się nad sobą. Autorka poprzez zachowania bohaterów chce nam pokazać, że czasem warto wybaczyć, a czasem tej możliwości już nie ma. Już wiem, że sięgnę po inne publikacje spod pióra Pani Agnieszki i Wam również polecam.
"Samotność to jednak smutna towarzyszka."
Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, bo polskie" i "Czytam, ile chcę".

Lubicie opowieści z życia wzięte z morałem?
Pa ;)

10 komentarzy:

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger