poniedziałek, 26 czerwca 2017

Goji Derma Plus Szampon do włosów

Witajcie :)
Dzisiaj jeden z najgorszych dni na uczelni przede mną, więc trzeba sobie poprawić humor blogowaniem. Chciałam Wam opisać moją opinię o szamponie, który dostałam do testów ze strony Ambasadorka Kosmetyczna. Zapraszam.



Od producenta:
Szampon z wyciągiem z organicznych jagód Goji, jest delikatny do mycia, bogaty w antyoksydacyjne i odżywcze właściwości, zapewniając świeżość, wigor i nawilżenie. Do wszystkich rodzajów skóry i włosów. Dzięki ekstraktom z nagietka i oliwy z oliwek, ma działanie kojące i zmiękczające, odżywia, chroni skórę i włosy, zapewniając nawilżenie, miękkość i ochronę w codziennej pielęgnacji.
Składniki aktywne:
Ekstrakty organiczne jagody goji - antyoksydacyjne i odżywcze działanie,

Nagietek, oliwa z oliwek - właściwości kojące i zmiękczające.

Kosmetyk zapakowany w miękką tubę zamykaną na klik. Dobrze się wydobywa, a otwór jest odpowiedniej wielkości. Szata graficzna minimalna i przyjemna dla oka. Konsystencja dość rzadka jak na szampon, ale nie traci na wydajności, ponieważ nie trzeba go wiele. Włosy po umyciu są dobrze oczyszczone i nawilżone. Pomimo że nie zawiera SLS to kosmyki są domyte. Specjalnie nie używałam odżywki i dało się włosy rozczesać, co mocno mnie zaskoczyło pozytywnie. Zapach delikatny, perfumowany, ciężki do opisania i długo utrzymuje się na włosach. 



Włosy po użyciu tego szamponu są nawilżone, oczyszczone, sypkie. Jednak bez odżywki po rozczesaniu na końcówkach robi się sianko. Produkt mi się spodobał podobnie jak szampon Baby Dream jednak ze względu na słabą dostępność raczej nie powrócę. Markę dopiero poznałam, lecz od pozytywnej strony, więc chętnie bym sięgnęła jeszcze po inne produkty. Szampon mi się spisał, ale moje włosy od zawsze lubią produkty z oliwą. Nie będę więc narzekać, że jest zły, ponieważ byłoby to kłamstwem.



Zalety:

- dobrze oczyszcza
- nawilża włosy
- da się rozczesać bez użycia odżywki
- ładny zapach

Wady:
- słaba dostępność

Znacie produkty firmy Derma Plus? Jakie delikatne szampony jeszcze polecacie?

Pa ;)

6 komentarzy:

  1. Testuję go, ale na razie się z nim nie lubię. Za to moja mama chętnie po niego sięga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tego konkretnego szamponu nie znam :) ale sylveco ma dobre szampony (odżywki już mi włosy obciążają)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez zgłaszałam się do testów.
    Nie znam kompletnie firmy. Może z czasem będą bardziej dostępni.

    OdpowiedzUsuń