poniedziałek, 12 czerwca 2017

Bell Hypoallergenic Korektory do twarzy w pisaku

Hej Wam :)
Czas na kosmetyczny wpis, a mam Wam do pokazania jeszcze kilka produktów marki Bell. Dzisiaj pod lupę weźmiemy korektory. Zapraszam.




Jako pierwszy zaczęłam testować zielony, ponieważ borykam się z cerą naczyniową, a do tego często pojawiają się niespodzianki i chciałam trochę to ukryć. Opakowanie jak najbardziej mi się podoba, jest wąskie, zajmuje mało miejsca. Jednak sama forma aplikacji mnie zastanawia i nie jestem przekonana. Z jednej strony podoba mi się aplikator, ponieważ można szybko wykonać poprawki, z drugiej zaś zastanawiam się czy jest on higieniczny, skoro używamy go wielokrotnie. Zobaczcie jak wygląda zakończenie.



Rozprowadzają się dobrze. Zielony średnio kryje niedoskonałości i niestety, ale z czasem ciemnieje. Współgra dobrze z podkładami. Natomiast korektor kryjąco-rozświetlający podoba mi się, że trafił do mnie w jasnym kolorze. Idealnie pasuje do mojej karnacji i czasem po niego sięgam. Oby dwa utrzymują się na twarzy długo, niemalże cały dzień. Zobaczcie jak prezentują się kolory.



Jestem zadowolona, często po nie sięgam i na pewno dobiją dna w moich łapkach. Znajdziecie je w większych drogeriach Rossmann oraz w Hebe.


Dziękuję za możliwość przetestowanie firmie Bell.

Podobają się Wam te produkty?

Pa ;)

12 komentarzy:

  1. Zielony mam z innej firmy ale ten drugi mogłabym wypróbować ;) tym bardziej że ich produkty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała możliwość to spróbuj :)

      Usuń
  2. Często używam zielony żeby zakryć niedoskonałości ;) W tej chwili testuję inny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zielony się nie do końca sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kryjąco rozświetlający by mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że dobrze Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wszystkie, ale jeszcze ich czas na porządne testy nie nadszedł :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger