sobota, 20 maja 2017

Książkowa Sobota - Joanna Szarańska "Nic dwa razy się nie zdarzy"

Witajcie :)
Nie udało mi się zawitać do Warszawy na targi książki, ani na Meet Beuty, ale cieszę się słońcem i nadrabiam lektury, ponieważ zbiegło mi się wraz kilka book tour'ów. Właśnie jednym z nich jest książka "Nic dwa razy się nie zdarzy" Joanny Szafrańskiej. Autorką zabawy jest właścicielka bloga Mama z pasjami. Zapraszam na moją recenzję.



Książka ma wygodną czcionkę i 307 stron. Szybko, lekko i przyjemnie się czyta.

Nie czytałam wcześniejszych części, ale po zapewnieniu, że będę wiedziała o co chodzi postanowiłam zapisać się do Book Tour'a. Książka opowiada o Kalinie - młodej kobiecie, która szykuje się do ślubu po raz drugi. W pierwszym przypadku zostawiła narzeczone przed ołtarzem, ponieważ dowiedziała się, że będzie ojcem dziecka jej przyjaciółki. Po raz drugi chce, aby nic nie zepsuło tego dnia i bardzo się stara. Wszystko dopięte na ostatni guzik, zaproszeni goście w kościele, a tu... pana młodego brak. Jest zła, lecz przeczuwa, że coś musiało się stać. Jej narzeczony Marek jest byłym policjantem i prowadzi biuro detektywistyczne. Mężczyzna okazuje się zaginionym, a bohaterka go szuka. Odnajduje go w pewnym domu, lecz on zachowuje się jak by jej nie znał. Jaką tajemnicę ukrywa Marek? Co robi w tym domu i dlaczego nie przyszedł na własny ślub? Odsyłam do książki.


Książka lekka, przyjemna, pełna humoru i wydarzeń. Cały czas coś się dzieje, nie raz można się ubawić do łez. Sama byłam ciekawa, co może jeszcze spotkać Kalinę. Książka idealna do relaksu, oderwania się od rzeczywistości, na wieczorny odpoczynek. 

"I zapamiętajcie moje słowa: kiedy mężczyzna porównuje kobietę do mamusi, to musi to oznaczać kłopoty!"
Dziękuję za organizację zabawy i za to, że mogłam przeczytać tą książkę. Fajnie się bawiłam. Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, bo polskie" i "Czytam, ile chcę".

Lubicie czasem takie lekkie pozycje?
Pa ;)

16 komentarzy:

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger