czwartek, 25 maja 2017

Kampania Streetcom Okocim Jasne Okocimskie

Witajcie :)
Jakiś czas temu pochwaliłam się, że dostałam się do kampanii Okocim na portalu Streetcom. W ramach akcji otrzymałam 20 piw, którymi podzieliłam się ze znajomymi i rodziną. Zapraszam Was na moją ocenę o tym piwie.






Paczka dotarła do mnie idealnie, ponieważ tuż przed majówką. Akurat na ten weekend mieliśmy zaplanowanego grilla ze znajomymi, więc postanowiłam, że poczęstuję ich piwem. Wszystkim smakowały, nawet dziewczyny stwierdziły, że nie jest gorzkie jak inne piwa popularnych marek. Jak dla mnie ma wyważony smak. Nie jest za słodkie jak piwa smakowe i nie jest za gorzkie. Piwo składa się tylko z 3 składników, co też jest plusem.
Ma 5,2% alkoholu - czuć to, lecz nie zwala z nóg. Alkohol nie jest palący.




Piwo towarzyszyło też spotkaniu z sąsiadami czy w babskim gronie z przyjaciółkami. Widać i czuć, że piwo tworzone jest z pasją. Na powyższym zdjęciu podczas randki z Lubym piwo mile widziane.

Jeśli chcecie brać udział w kampaniach zapraszam na stronę Streetcom.

Macie tam konto? Wybierają Was do kampanii? Znacie to piwo?
Pa ;)

14 komentarzy:

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger