wtorek, 30 maja 2017

Elżbieta Rodzeń - "Zimowa miłość"

Cześć :)
Przeczytałam kolejną książkę, więc czas na recenzję. "Zimową miłość" otrzymałam w ramach akcji Book Tour u Recenzja Pisana Emocjami. Zapraszam.



Książka ma wygodną czcionkę i 462 strony.

Poznajemy dojrzałą kobietę - Annę. Jest szefem prywatnej kliniki chirurgi plastycznej. Wyjeżdża na konferencję za namową przyjaciółki Magdy i spotyka tam swoją dawną miłość - Michała. Wybrał się on razem z córką Zosią. Jemu psuje się auto, więc wracają wspólnie do domu. Postanawiają jeszcze odwiedzić domek górski kobiety, ponieważ wiążą się jej z nim wspomnienia. Podczas podróży na drogę wbiega łoś i ulegają wypadkowi. Są w chatce bez kontaktu ze światem. Co się wydarzy? Czy odżyje dawna miłość? Odsyłam do lektury.


Książka wciąga od pierwszych stron. Rozdziały przeplatają się tak, aby można poznać historię miłości od czasów studiów po ich obecne spotkanie. Przepełniona uczuciami historia. Spotkamy nie tylko piękną miłość czy przyjaźń, ale również tęsknotę, smutek, żegnanie bliskich osób. Autorka chce przekazać, jak bardzo może zaboleć ukrywanie prawdy przez najbliższych. Od pierwszych stron polubiłam Annę i liczyłam, że zejdą się z Michałem. Wczułam się w jej postać, dzięki czemu mogłam zrozumiem jej poczucie samotności, strach i walkę z chorobą. Opowieść ta otwiera oczy na to, że czasem najgorsza prawda jest lepsza od kłamstwa czy ukrywania czegoś. Podobało mi się i chętnie sięgnę po inne książki autorki.
"Mój tato zawsze powtarza, że najmniej pewną inwestycją jest inwestycja w drugiego człowieka."
Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, bo polskie" i "Czytam, ile chcę".

Lubicie książki o trudnej miłości?
Pa ;)

20 komentarzy:

  1. Prawda jest zawsze lepsza od kłamstwa, choć wychodzę z założenia, że jak się da, to warto wybrać jej łagodną formę 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I tak jest. Na prawdę dobra książka ;)

      Usuń
  3. uwielbiam romanse!!! I głównie tylko takie kupuję! :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie do końca romans, ale piękna historia o miłości ;)

      Usuń
  4. To była chyba najlepsza książka, jaką przeczytałam w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię książki o takiej tematyce, ale obecnie nie mam czasu żeby coś czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czytać książki, ale niestety rzadko to robię. Musi mnie coś bardzo zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio czytam sporo, ale jest to kosztem odwiedzania innych blogów niestety :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Zaciekawiła mnie :) że też doba nie ma 48 godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ta pozycja spodobałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w moim Book Tourze ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger