poniedziałek, 8 maja 2017

Denko kwietnia

Witajcie :)
Ostatnio powitaliśmy nowości, więc dzisiaj nastał czas na podsumowanie zużyć. Serdecznie zapraszam.




1. Rossmann Płyn do kąpieli kokos - już nie raz pojawił się w denku. Stały bywalec, na zmianę z jabłkowym płynem z tej firmy.

2. Avon Płyn do kąpieli truskawka i śmietanka - fajny chociaż zapach na dłuższą kąpiel troszkę za mdły.

3. Isana Płyn do kąpieli Orange Heaven - był świetny. Orzeźwiający zapach pomarańczy, dawał dużo piany. Będzie powrót.




4. Avon Żel pod prysznic Green Tea & Mint - dobrze oczyszcza i się pieni, lecz jak dla mnie za mocno ziołowy zapach. Dawał ukojenie po ciężkim dniu.


5. Avon Żel pod prysznic Lagoon - fajny, rześki żel. Powiedziałabym nawet, że odrobinę morski. Nie wiem czy kupię ze względu na opakowanie. Resztka widoczna na zdjęciu wylądowała znów w łazience, ponieważ spłynął już w kartonie z denkiem.

6. Isana Żel pod prysznic Jeżyna - szkoda, że to była edycja limitowana. Bardzo spodobał mi się zapach. Słodkie, dojrzałe jeżyny. Uwielbiam.



7. Listerine Płyn do płukania jamy ustnej - bardzo się cieszę, że kupiłam na wypróbowanie małe opakowanie. Jak dla mnie niemiłosiernie pali i nawet to maleństwo było mi ciężko zużyć.

8. Vaseline Balsam do ciała - mam mieszane uczucia. Więcej o nim tutaj.




9. Gliss Kur Szampon dodający objętości - dobrze oczyszczał, ładnie pachniał, nie plątał włosów. Większość objętości jakoś nie zauważyłam.

10. Babydream Szampon dla dzieci - osobiście wolę wersję ze lwem, która ułatwia rozczesywanie. Ten dobrze oczyszcza, ale plącze moje dosyć długie włosy.


11. Got2b Suchy szampon - ma piękny zapach. Pozostawia mało osadu, więc idealnie sprawdził się na moich czarnych włosach. Kupię pełnowymiarowe opakowanie.

12-15. Palette Farba do włosów odcień czarny i skandynawski blond - ja się farbowałam na czarno, a moja mama na blond. Lubimy te farby i często sięgamy.


16. Avon Scent Essence Blushing Raspberry - słodka malinka. Idealnie sprawdza się na co dzień. Zapach krótkotrwały.



17. Calypso Gąbki celulozowe - idealne do zmywania maseczek. Bardzo je lubię.

18-19. BeBeauty Płatki kosmetyczne - albo za bardzo przywiązałam się do Isany albo na prawdę te płatki są słabe. Jak dla mnie za grube i często się rozchodzą, szczególnie przy zmywaniu lakieru z paznokci. Nie planuję powrotu.


20. Soraya Płyn micelarny - nie byłam zadowolona. Szczypał w oczy, trochę mu zajmowało rozpuszczenie tuszu. Nie wrócę.


21. Bio Line Hydrolat oczarowy - sprawdził się u mnie. Więcej o nim tutaj.


1-2. Sylveco Lekki krem brzozowy - bardzo fajnie się wchłaniał, skóra wręcz go piła. Jest delikatny, tak jak i jego lekko ziołowy zapach. Jedna próbka starczyła na jedno użycie.


3. Cleanic Pielęgnacyjny zmywacz w chustce - nigdy więcej. Ciężko zmywa a przy tym potwornie śmierdzi.


1. 
 Lacalut Płyn do płukania jamy ustnej - idealnie sprawdził się przy krwawieniu i bólu dziąseł. Będzie powrót. 

2. Elmex Pasta do zębów - wspomagała nadwrażliwość. Powrócimy pewnie do niej.

3. Meridol Pasta do zębów - mi nie odpowiadał jej smak. Luby chwalił, że działała. Może zakupimy, a może nie.



1. Bomb Cosmetics Chocolate Orange
2. VC Beach Party
3. VC Celebration
4. VC Rain

Liczbowe podsumowanie:
zużycia 21 sztuk
próbki 3 sztuki
świece 4 sztuki
męskie 3 sztuki

Myślę, że kwiecień spokojnie mogę zaliczyć do zużyć. Kupiłam mało, ponieważ się ograniczałam. Jestem zadowolona.


Znacie coś z mojego denka?
Pa ;)

8 komentarzy:

  1. babydream zuzywam do mycia pedzli, bo tez platal mi wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten balsam w sprayu miałam jego działanie było fajne ale trochę nie wyszedł im ten dozownik aplikacja czasami mnie denerwowała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Babydream użyłam kilka razy do mycia włosów synkowi. Bardzo fajny, ale najlepiej sprawdza się do mycia pędzli.
    Także używam pasty Elmex. Najbardziej ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spore denko, znam oczywiście żele z Avon. Ten jeżynowy z Isany muszę mieć :)
    Szampon Gliss Kur też mi się powoli kończy pewnie będzie w następnym denku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger