piątek, 12 maja 2017

Bell HYPOAllergenic Long&Volume Mascara

Witam Was serdecznie :)
U mnie powoli robi się wiosna i widać słońce. Człowiek pragnie ciepła, więc mniej mnie ostatnio w Internetach. Jednak spokojnie będę do Was wpadać i nadrabiać zaległości. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić tusz z Bell Hypoallergenic. Zapraszam.



Od producenta:
Wielofunkcyjny tusz do rzęs jednocześnie wydłuża i pogrubia, maksymalnie podkreślając siłę spojrzenia. Nowoczesna szczoteczka idealnie rozczesuje i podkręca delikatne włoski rzęs. Nie skleja rzęs, nie rozmazuje się i nie kruszy.


Zacznę od opakowania. Jest ono proste czarne, zaś napisy pod wpływem używania się nie ścierają. Początkowo po otwarciu przeraziła mnie długa i wąska szczoteczka, lecz jak się okazuje nie miałam się czego bać. Szczoteczka dzięki długości dociera do nawet najmniejszych rzęs przy brzegach. Ładnie rozdziela rzęsy i nie ma mowy o sklejeniu, chyba że nałożymy za dużo warstw. Ja najczęściej kończę na jednej, a jak chce osiągnąć jeszcze większe wydłużenie to dwie. Lecz wtedy chwilę czekam jak już pierwsza warstwa podeschnie. 



Efekt jaki mi się udaje osiągnąć to ładne podkreślenie oczu. Widać, że rzęsy są wydłużone i delikatnie podkręcone. Osobiście nie zauważyłam pogrubienia. Moim zdaniem idealny tusz do codziennych makijaży. Wytrzymuje cały dzień i nie ma mowy o kruszeniu czy też podkówce. Nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna. Przyjrzyjmy się efektom na rzęsach.



Zalety:

- rozdzielenie rzęs
- trwałość
- wydłużenie
- naturalny efekt
- wytrzymuje cały dzień


Wady:
- można się ubrudzić przy malowaniu czasem

Dziękuję za możliwość przetestowania firmie Bell.
Tusz znajdziecie w większych Rossmannach i w drogeriach Hebe.


Podoba Wam się efekt? Czego oczekujecie od tuszu?

Pa ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt daje, mam go chyba w zapasach, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego o niej słyszę, a ciągle nie wpada mi w ręce 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt na rzęsach na drugim zdjęciu ro wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego słyszałam o tym tuszu,super efekt daje,muszę go wypróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam ich produkty podoba mi się efekt jaki daje na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie w tuszu najważniejsze żeby rozdzielał, nie sklejał i się nie kruszył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją w zapasach. Wydaje mi się, że będę zadowolona ze szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger