sobota, 22 kwietnia 2017

Wielka wymiana książkowa - Przeczytaj i podaj dalej edycja trzecia

Witajcie :)
Dzisiaj nie będzie postu z recenzją książki, lecz nadal około książkowy temat. Czas na kolejną edycję wymiany książkowej, której organizatorką jest Madzia z bloga Save the Magic Moments tym razem we współpracy z Eweliną Mierzwińską.


Ogólne zasady Wielkiej Wymiany Książkowej:

- Akcja trwa od 22 kwietnia do 1 maja
- Książkami się wymieniamy, nie sprzedajemy
- Książki wysyłamy listem poleconym
- Jako organizatorki nie ponosimy odpowiedzialności za wysyłkę i dostarczanie książek przez uczestników akcji
Więcej znajdziecie tutaj.
Ciekawi co przygotowałam? To zapraszam dalej. 




1. Tosca Lee "Potomkowie" - stan bardzo dobry, jedynie małe rozdarcie na okładce od początku, gdy otrzymałam książkę (u góry, jak białe napisy)  (wymienione z Dogonić Marzenia)



2. Brandon Sanderson "Piasek Raszida" - stan idealny (wymienione z Gosia Szczep)

3. Rebeca Stad "Całkiem obcy człowiek" - stan idealny (wymienione z Yellow Pear)



4. Terrie i Paul Duckett "Nieme wołanie" - stan idealny  (wymienione z Książką do łóżka)



5. Katarzyna Grochola "Przeznaczeni" - stan idealny



6. Tomasz Fijałkowski "Antipolis" - stan idealny (wymienione z Obsesyjna)



Dodatkowo mam trzy starsze książki, jak by ktoś chciał to niech piszę a jakoś się dogadamy.
7. Rosamunde Pilcher "Pusty dom" - stan bardzo dobry




8. Zofia Nałkowska "Romans Teresy Hennert" - stan dobry, wycięta przez kogoś pierwsza strona



9. Mavis Cheek "Janice Gentle i seks" - stan dobry



Na razie to wszystko, jak coś doczytam lub odnajdę to jeszcze dołożę. Wszelkie propozycje piszcie w komentarzach bądź mejlowo.

I dokładka dość spora. Dużo lektur, ale nie tylko. Wszystkie książki są w stanie bardzo dobrym/dobrym. Widać, że czytane i przechowywane w domu. Możliwość wymiany kilka moich książek za jedną Waszą. Jestem otwarta na propozycje.

10. Antoine de Saint-Exupery "Mały Książę" (wymienione z Neave)



11. Charles Dickens "Opowieść wigilijna"  (wymienione z Matka Puchatka)



12. Roman Pisarski "O psie, który jeździł koleją" (wymienione z Matka Puchatka)



13. Arkady Gajdar "Czuk i Hek" (wymienione z Neave)



14. Czesław Centkiewicz "Anaruk Chłopiec z Grenlandii" (wymienione z Neave)



15. Stanisław Wyspiański "Wesele"



16. Juliusz Słowacki "Balladyna"



17. Stefan Żeromski "Syzyfowe prace"



18. Maria Konopnicka "Dym"



19. Bolesław Prus "Kamizelka"



20. Willjam Shajespeare "Makbet"



21. Sofokles "Król Edyp"



22. Henryk Sienkiewicz "W pustyni i w puszczy"



23. Tove Jansson "Opowiadania z Doliny Muminków" (wymienione z Matka Puchatka)



24. Saga Ida wśród Magnolii tom 1



25. Sennik Nowego Stulecia, Rodzina, podróże



26. Zofia Nałkowska "Granica"



27. Brzechwa dzieciom  (wymienione z Neave)



28. Maria Kruger "Karolcia" (wymienione z Matka Puchatka)



29. Frances Burnett "Tajemniczy ogród"



30. Sofokles "Antygona"



31. Stefan Żeromski "Przedwiośnie"



32. Zygmunt Krasiński "Nie-boska komedia"



33. Carlo Collodi "Pinokio"



34. Astrid Lindgren "Bracia Lwie Serce"



35. Józef Bedier "Dzieje Tristana i Izoldy"



36. Jan Brzechwa "Akademia Pana Kleksa" (wymienione z Matka Puchatka)



37. Daniel Defoe "Robinson Kruzoe"



38. A. Fowler Lutz "Krzyżowiec Wilfred oraz inne fascynujące opowieści"



39. Lisa Sussman "Zdobyć faceta. Ponad 100 sposobów" (małe wydanie)



40. Linda Howard "Pocałuj mnie, gdy zasnę"



41. Sennik



42. Katarzyna Grochola "Podanie o miłość"



43. Jakub i Wilhelm Grimm "Baśnie"



44. Frances Burnett "Tajemniczy ogród" 



45. Wiliam Szekspir "Romeo i Julia"



46. Frances Burnett "Mała księżniczka"



47. Les Meehan "Fotografia cyfrowa" (wymienione z Ewa)



48. Henryk Sienkiewicz "W pustyni i w puszczy"



49. Aleksander Fredro "Zemsta"



50. Tuwim dzieciom



51. Irena Jurgielewiczowa "Ten obcy"



52. Janusz Korczak "Król Maciuś Pierwszy"



53. Hans Christian Andersen "Baśnie"



54. Molier "Skąpiec"



55. Adam Mickiewicz "Dziady"



56. Adam Mickiewicz "Ballady i Romanse"



57. Henryk Sienkiewicz "Krzyżacy" - stan średni



58. Bolesław Prus "Lalka"



59. "Miniksiążeczki" (wymienione z Matka Puchatka)



Pa ;)

35 komentarzy:

  1. Czy coś za "Całkiem obcy cłowiek "?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "Czarownicę" bym chciała :) i właśnie komentarz u Ciebie pisałam

      Usuń
    2. Widzisz, a ja nie mogłam Cię znaleźć ;) Zgadzam się oczywiście :D

      Usuń
  2. ja zawsze posyłam książki dalej jak przeczytam :) teraz nie mam czasu na czytanie książek więc "oczyszczam" swoją skromną biblioteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zawsze odkładam książki na tą akcję, aczkolwiek teraz sporo czytam Book Tour'ów i sama kilka książek w podróż puściłam :)

      Usuń
  3. Chętnie za Grocholę znajdziesz coś http://www.blowerka.pl/2017/04/przeczytaj-i-podaj-dalej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś u mnie za "Potomkowie"? :)

    https://dogonic--marzenia.blogspot.com/2017/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-przeczytaj-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata Pawlikowska - Blondynka w Chinach mnie interesuje od Ciebie ;)

      Usuń
    2. Super! Napiszesz do mnie maila abyśmy mogły ustalić szczegóły wysyłki (cammeika@gmail.com)? :)

      Usuń
  5. Może ktoś znajdzie coś u mnie:
    C. J. Daugherty "Tajemny Ogień"
    N. K. Jemisin "Zabójczy Księżyc"
    N. K. Jemisin "Mroczne Słońce"
    J. Butcher "Akta Dresdena: Front burzowy"
    Wszystkie książki są w bardzo dobrym stanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic mnie nie zainteresowało, ale ja tym razem bardziej polskich autorów wypatruję :)

      Usuń
  6. Fajna akcja dla moli książkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy tej edycji tylko się przyjrzę, do kolejnej się przygotuję 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam :) fajna akcja i jaka ekscytacja, jak się poluje na książki :)

      Usuń
  8. Coś za "Nieme wołanie"? :)
    http://zksiazkadolozka.blogspot.com/2017/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-wymienisz-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś mi umknął Twój komentarz, ale się ogarnęłam. "Sprawa Niny Frank" dostępna. U Ciebie interesują mnie:
    - Opowieść wigilijna
    - O psie, który jeździł koleją
    - miniksiązeczki
    - Akademia Pana Kleksa
    - Karolcia
    - Muminkki

    Zobacz, co tam jeszcze u mnie zostało.
    Do tego mogę Ci zaproponować:
    - Piękny kraj - Alan Averill (nowa)
    - Viper. Pilot F-16 - Dan Hampton (nowa)
    - Stigmata - Beatrix Gurian (stan dobry)
    - Instytut - Jakub Żulczyk (stan w miarę, nic jej nie jest, ale strony są nieco pożółkłe (starsze wydanie)
    -Dziecko last minute - Socha (stan dobry, nie pamiętam, czy nie ma w środku dedykacji)
    - Alicja w krainie czasów. Czas opowiedziany - Grabowska - (stan dobry, nie pamiętam, czy nie ma w środku dedykacji)
    - Gra pozorów. Kuchennymi drzwiami - Majgier - (stan dobry, nie pamiętam, czy nie ma w środku dedykacji)
    - Daringham Hall (3 tomy) - Kathryn Taylor - stan bdb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko dogadane, dziękuję za wymianę :)

      Usuń
  10. Zainteresowała mnie książka o fotografii cyfrowej.

    Ja mogę zaproponować:
    Kate Jacobs: Piątkowy klub robótek ręcznych
    Alan Fournier: Mój przyjaciel Meaulnes
    Larry Brooks: Przekręt
    Helen Fielding: Potęga sławy
    Liza Dalby: Gejsza
    K. Grochola: Nigdy w życiu
    E. Gilbert: I że cię nie opuszczę
    L. See: Kwiat śniegu i sekretny wachlarz
    P. Suskind: Pachnidło
    Wielki Sennik
    D. Brown: Kod Leonardo da Vinci
    B. Jasnyk: Kaktus w sercu
    H. Lemańska: Chichot losu
    B. Mertz: Astrologia
    C. Bushnell: Seks w wielkim mieście
    R. Górska: Błędne siostry
    K. Grochola: Podanie o miłość
    H. Yanagihara: Małe życie
    Dobroch, Wilczyński: Broad Peak. Niebo i piekło
    M. Musierowicz: Małomówny i rodzina
    B. Goldcare: Złe leki

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Coś u mnie za Anitpolis?
    http://obsesyjna.com/wielka-wymiana-ksiazkowa-3/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Sporo, ale większość lektury i nie cieszą się powodzeniem :)

      Usuń
  13. Cześć! Znajdziesz coś u mnie za Małego księcia, Czuk i Hek, Aanruka i Brzechwę dzieciom?
    https://neavecreations.wordpress.com/2017/04/29/wielka-wymiana-ksiazek/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger