środa, 19 kwietnia 2017

Village Candle - Celebration

Hej hej :)
Kolejna środa i czas na kolejny pachnący wpis. Dzisiaj na celownik wzięłam sampler zapachu Celebration od Village Candle. Zapraszam.



Od producenta:
Zapach imbiru ze szczyptą cukru i nutą limonki.

I muszę się zgodzić z producentem. Świeczka pachnie zdecydowanie imbirem. Czasem przebija się nutka cytryny. Intensywność jest średnia, czuć w pomieszczeniu, ale nie jest nachalny. Bardziej bym powiedziała wypełnia. Idealny na czas jesienny bądź zimowy. Teraz może być za ostry. Miłości na pewno między nami nie będzie. Po naklejce spodziewałam się większego łał i jednak czegoś innego. Jednak nie narzekam, bo uprzyjemnił mi kilka wieczorów przy książce i się żegnamy. 

A Wy lubicie imbir albo jego zapach? 
Pa ;)

9 komentarzy:

  1. Imbir i limonka to raczej zapachy nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm nie wiem, wydaje mi się, że imbir jest dla mnie za ostry, ale musiałabym powąchać na żywo żeby wiedzieć czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię smak imbiru, ale zapach nie koniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie pewnie by przypadł do gustu ale musiałabym to najpierw "wyniuchać" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiosnę się nie spisze, ale może na jesień czy zimę o nim sobie przypomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...nie wiem czy przypadłby mi do gustu ten zapach. Imbir to raczej nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm..nie przepadam za imbirem więc nie wiem ten zapach byłby dla mnie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio przerzuciłam się z Yankee na świece do masażu. Nie dość że pięknie pachną, to można wykorzystać jeszcze na inny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger