piątek, 14 kwietnia 2017

Lakiery do paznokci Secret Garden od Bell

Hej, hej :)
Jak już Wam wspomniałam w nowościach dostałam od Bell paczkę w ramach współpracy. Dzisiaj chciałam Wam opisać serię lakierów Secret Garden. Od razu wspomnę, że moja opinia jest obiektywna. Zapraszam.




Przejdziemy po kolei przez wszystkie odcienie i o każdym z nich napiszę swoje zdanie. Lakiery podzieliłam na grupy po dwa, ponieważ mają podobne właściwości.




01 Magnolia
Lakier jasnoróżowy ze złotymi drobinkami. Maluje się nim dość ciężko, ponieważ posiada długi i wąski pędzelek. Na powierzchni paznokcia pozostawia "grudki", jakby był piaskowy. Wraz z lakierem numer dwa schną najdłużej. Utrzymuje się do 3-4 dni, oczywiście, gdy wszystko robię w domu. Po tym czasie ścierają się końcówki, ale nic nie odpryskuje, jak w każdym z tych lakierów. Idealnie się sprawdza na jeden palec, jako ozdoba.





02 Forget Me Not
Jasnoniebieski lakier również z drobinkami złotymi. Zaciekawił mnie od razu, ale niestety okazał się taki sam jak poprzednik. Zostawia uczucie jakby był piaskowy i ciężko się go nakłada. Trzeba dobrze się nagimnastykować, aby ładnie pokryć płytkę, ponieważ trzeba nałożyć jedną, porządną warstwę. Schnie dość długo, ale pięknie wygląda jako ozdoba, najczęściej na serdecznym palcu. 




Ze zmyciem tej dwójki jest mały problem, otóż całe nasze palce potem są w złotym brokacie. 

Teraz czas na moją ulubioną dwójkę.





03 Secret Flower
Ciemno niebieski lakier z bardzo delikatnym połyskiem. Łatwo się maluje, ale trzeba uważać, aby nie zalać skórek. Wystarczy jedna cienka warstwa, aby uzyskać ładny kolor i dobre krycie. Trwałość do 3-4 dni. Będę używać bardzo często. Pędzelek ma grubszy niż poprzednicy.





04 Orchid
Ładny ciemny róż z delikatnymi drobinami. Również wystarcza jedna warstwa na pokrycie paznokcia. Szybko schnie i długo się utrzymuje. Na pewno będzie często gościł na moich paznokciach.





Ostatnia dwójka to już kolory czyste, bez żadnych drobinek.




05 Tulip
Piękny brzoskwiniowy kolor, który kojarzy mi się z latem. Tutaj do pokrycia bez prześwitów potrzeba 2 a niekiedy nawet 3 warstw. Podoba mi się odcień na paznokciu i schnie też dosyć szybko.


                       Tak wygląda jedna warstwa.
                                 A tak dwie.

06 Rose
Klasyczna czerwień. Już jedna warstwa wygląda dobrze i szybko schnie. Wytrzymuje jak poprzednicy do 4 dni. 





Jako, że zgubił mi się wzornik do paznokci postanowiłam przedstawić Wam kolory na kartce.


Przedstawiam jeszcze pomalowaną rękę pięcioma kolorami.


Przepraszam za zalane skórki, ale niestety zawsze mam z tym problem, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Do tego paznokcie mam obecnie w opłakanym stanie, ale starałam się uchwycić chociaż kolory.

Dziękuję za możliwość wypróbowania lakierów firmie Bell, a wszystkie te piękności znajdziecie w Biedronce.



Który lakier Wam się najbardziej spodobał?
Pa ;)

13 komentarzy:

  1. Ten czerwony jest cudny <3 Ogólnie wszystkie kolorki są ładne, takie nasycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba 01, jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie kolory, takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kolory mają te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sporo lakierów z tej firmy i byłam bardzo zadowolona,jasnoniebieski wygląda bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana mały chochlik ci się wdarł do wpisu :P "Ze zmyciem tej dwójki jest dwójki jest mały problem, otóż całe nasze palce potem są w złotym brokacie" masz dwa dwa razy {tej dwójki/jest dwójki}

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się orchidea i magnolia. To moje kolorki.
    Sama mam lakiery Bell, ale w innych odcieniach. Nawet dobrze trzymają kolorki :) A te odcienie, które dostałaś w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie te kolory mi się podobają :) Szkoda, że te jasne nie schną za szybko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger