sobota, 1 kwietnia 2017

Książkowa Sobota - Dawid Waszak "Czerwień obłędu"

Cześć Kochani :)
Mamy sobotę, więc czas na kolejną książkę. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić książkę Dawida Waszaka pod tytułem "Czerwień obłędu". Miałam okazję ją czytać, dzięki Book Tour'owi u Kasi z Poligon Domowy. Zapraszam.




Książka ma wygodną do czytania książki i posiada 175 stron. 

Książka opowiada o losach mężczyzny, który posiada żonę i dziecko. Chciałoby się powiedzieć, że idealna rodzinna sielanka. Aż pewnego razu zdarzają się bohaterowi wizje i ciężko jest mu oddzielić rzeczywistość od wyobrażeń. Pewnego razu podczas wizji widzi kobietę w czerwonej sukience, którą ktoś próbuje zabić. Czy rzeczywistość okaże się taka sama? Kto jest tą kobietą? Jak to się skończy? Znajdziecie w książce.



Tematyka książki to kryminał. Czyta się jednym tchem. Razem z bohaterem chcemy dowiedzieć się co było dalej, co jest fikcją, a co prawdą. Fabuła wciąga nas bez reszty. Dodatkowo autor chce przekazać jak cienka granica jest pomiędzy rzeczywistością, a obłędem. Poruszone są tematy uzależnień i tego, co się dzieje w głowie osoby uzależnionej. Książka bardzo mi się podobała. Zakończenie zaskoczyło i troszkę mam niedosyt informacji, ale wiem, że był to zabieg celowy. Wypisałam cytat:
,,Po cholerę mi scenariusz życia? W końcu jest ono idealne w swojej niedoskonałości."
Zapraszam Was na Facebook autora - klik oraz na Facebook wydawnictwa Novae Res - klik.
Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, bo polskie" i "Czytam, ile chcę".

 Lubicie takie książki? Znacie autora?
Pa ;)

10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce, ale okładkę ma świetną. Niestety nie za bardzo lubię kryminały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest łagodny kryminał, więc spróbować można ;)

      Usuń
  2. Czytałam i przyznaję, że to było ciekawe doświadczenie. Książka jest ciut niedopracowana, ale sam pomysł wciąga. No i to wszechobecne szaleństwo - czy to już obłęd, czy jeszcze skrzywiona normalność? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana masz drobną literówkę zjadłaś ,,o,, w zdaniu {Książka opowiada o losach mężczyzny, który posiada ,,żnę,, i dziecko.} :* mam nadzieję że nie jesteś zła że cie poprawiłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście cieszę się, że mnie poprawiłaś :) Przy okazji wiadomo, że ktoś czyta to co piszę :*

      Usuń
  4. Nie przepadam za tematami związanymi z uzależnieniami :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger