środa, 15 marca 2017

Yankee Candle - Island Spa

Hej, hej :)
Pachnie, oj pachnie, a jak obłędnie. Chciałabym dzisiaj przybliżyć Wam zapach Island Spa od Yankee Candle, który również niestety nie jest stacjonarnie dostępny w Polsce. Zapraszam.



Od producenta:
Wspaniały zapach cytrusów, pomarańczy, ananasa, dojrzałych na wyspach.




Zapach jest cudowny. Czuję tutaj słodkie, dojrzałe owoce, ale przełamane kwasowością i rześkością cytryny. Powiedziałabym, że wyobrażam sobie jak bym siedziała pod palmą na tej wyspie. Zewsząd dochodziły by aromaty świeżych owoców, właśnie z rześkością i lekkością. Święcę tą mam już od dłuższego czasu i najlepiej sprawdza się w mocno upalne dni. Wtedy większość aromatów mnie męczy, wszędzie jest duszno i nieprzyjemnie. Ten zapach ratuje sytuację, ponieważ orzeźwia nasze pomieszczenie. Jest dobrze wyczuwalny, chociaż do kilera mu sporo brakuje. Wypełnia sporej powierzchni pokój, ale nie przenosi się dalej. Obecnie jak jest szaro za oknem i chcę przywołać ciepłe dni to czasem go odpalam i czuję się jak na wakacjach. Jest to jedna z moich ulubionych świec. 

Lubicie takie owocowe, ale rześkie zapachy? Myślicie, że Island Spa by się Wam spodobał?
Pa ;)

18 komentarzy:

  1. słodkie, dojrzałe owoce w skąpanej w słońcu tajemniczej wyspie,brzmi całkiem nieźle :)
    chyba mógłby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ich świece bardzo kuszą żałuję jedynie że są takie drogie :( taki zapach wakacji to coś dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ceny powalają. Ja kupowałam jeszcze jak były trochę tańsze i obecnie jestem na odwyku :) Chyba kupowałam za 97 zł sztuka bez promocji jak się nie mylę

      Usuń
  3. Pewnie pięknie pachnie, z resztą jak wszystkie świeczki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jak mi w pokoju ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak pachnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię cytrusy, a jak jeszcze do tego jest ananas to chyba bym przepadła, pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ciekawi gdzie mogę dostać takie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ciekawych można na grupie facebook'owej dostać :)

      Usuń
  8. Wiesz co Agnieszka...to już jest nudne :D bo przy każdym zapachu piszę, że jest idealny dla mnie :D Mamy identyczny gust i uwielbiam wszystkie zapachy cytrusowe. Więc pewnie nie zdarzy się, że napiszę to nie zapach dla mnie :)
    Pozdrowienia i miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A męskie zapachy lubisz?
      Czytając początek myślałam, że chcesz zhejtować moje środowe wpisy :D

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger