sobota, 4 marca 2017

Cute Box - Happy Women's Day!

Hej Wam :)
Wczoraj otrzymałam pudełeczko, ale było już późno, więc dzisiaj przychodzę do Was z open boxem. Tradycyjnie otwierałam boxa z aparatem w ręce. Zapraszam.



Zacznę po kolei opisywać produkty kosmetyczne, potem przekąska i na koniec książka.


Idea Toscana - Odbudowująca odżywka do włosów 50 ml - cena do 16,90 zł
Delikatna i kremowa konsystencja łagodnej odżywki do włosów pomoże w codziennej pielęgnacji włosów zniszczonych przez czynniki chemiczne i atmosferyczne. Dzięki bogactwu składników naturalnych zawartych w odżywce i toskańskiej oliwie z oliwek włosy łatwiej się rozczesują i stają się bardziej lśniące odzyskując naturalny blask na całej długości. Produkt pełnowymiarowy.

Pojemność odżywki dość mała, ale do przetestowania może być. Moje włosy lubią się z oliwą z oliwek, więc jestem ciekawa.


Idea Toscana - Naturalny szampon do włosów 50 ml - cena do 14,90 zł
Innowacyjna mieszanka łagodnych składników aktywnych zawartych w naturalnym szamponie do włosów, usuwa zanieczyszczenia nagromadzone na włosach nie uszkadzając ich delikatnej struktury. Organiczna oliwa z toscańskich oliwek usuwa nadmiar sebum i przywraca naturalną równowagę. Produkt pełnowymiarowy.

O ile odżywka w takiej pojemności starczy mi na kilka użyć, ponieważ najczęściej stosuje je od ucha, to szampon starczy mi na około 2 użycia. Troszkę słabo, ale może na jakiś wyjazd wykorzystam.


Idea Toscana - Tradycyjne naturalne Mydło Marsylskie 30 g - cena do 5,90 zł
Naturalne mydło marsylskie wytwarzane tradycyjną metodą w 100% roślinne certyfikowane przez "Econat".

I tutaj niestety jestem na nie, ponieważ jak wiecie nie przepadam za mydełkami. Dopiero jedno skończyłam, a już drugie się pojawiło.


Clochee - maska do twarzy 2 x 6 ml - cena do 17,00 zł
Clochee to kosmetyki w pełni naturalne, bezpieczne i zdrowe. Losowo "nawilżająca maska z czerwoną glinką", "oczyszczająca maska z glinką ghassoul", "detoksująca maska z białą glinką". Esencja naturalnego piękna sprawi, że Twoja skóra poczuje się zadbana i zdrowa. Produkt pełnowymiarowy.

Mi trafiła się wersja oczyszczająca, jestem ciekawa tej maseczki, ponieważ jeszcze nigdy nie używałam tej firmy. Box reklamował się tą marką i skrycie liczyłam na coś więcej, chociaż i tak jestem zadowolona.


Silcare - Mgiełka do ciała Uniqe - cena do 10,99 zł
Losowo w pudełeczku znajdowała się mgiełka do ciała "terapia lipidowa" - idealna dla osób borykających się z problemem suchej i bardzo suchej skóry, "terapia proteinowa" - dla osób borykających się z problemem suchej, podrażnionej oraz pozbawionej sprężystości skóry lub "terapia witaminowa" - przeznaczona dla skóry suchej, poszarzałej i zmęczonej. Spryskać czystą, suchą skórę ciała i wmasować do wchłonięcia.

Myślę, że wykorzystam, ale najpierw poczeka w sporej kolejce. Miałam kiedyś mgiełki nawilżające z Avonu i średnio je wspominam. Tej marki nie znam, więc jestem zaciekawiona.


GJ - Gaca - chałwa lniana z gorzką czekoladą - cena do 10,00 zł
Chałwa lniana to produkt bezglutenowy, wytworzony ręcznie, bez konserwantów i sztucznych barwników. Teoretycznie produkt kierowany do najmłodszych, dostępny jest w sześciu smakach: kokos, cynamon, sezam, orzech, cytryna, żurawina.

Na Facebook'u było pytanie jaki smak lubimy i zdecydowanie zaznaczyłam kokos i właśnie taki wariant próbowałam. Do chałwy mi to nie podobne, ale w smaku było pyszne. Kokos, kawałki owoców i oblane czekoladą. Zjedzone od razu wczoraj :)


Książka - do wyboru z trzech kategorii (u mnie kryminał) - cena do 42,80 zł
L. Penny "Martwy punkt". Detektyw Gamache to wyrazisty bohater, który rozprawia się ze złem z wdziękiem i klasą Sherlocka Holmesa. Gdy w małej wiosce zostaje zabita miejscowa emerytowana nauczycielka, wszyscy sugerują wypadek, jednak inspektor ma inne podejrzenia. Na jaw wychodzą nowe mroczne fakty.

Książka zaintrygowała mnie opisem i chętnie ją przeczytam. Stosik cały czas się powiększa o nowe pozycje, a doba wydłużyć się nie chce. Hehe :)


Gratisowo w pudełku znalazły się dwie herbatki ziołowe. Jak dla mnie pomysł fajny, ponieważ zawsze do lektury coś piję i właśnie najczęściej jest to herbata.

Podsumowując w pudełku znalazło się 7 produktów i 2 gratisy. Łączna najwyższa wartość to 118,49 zł (nie wliczałam herbatek, bo nie znam ich ceny). Pudełko nawet mi się podoba, chociaż uważam, że wersja styczniowa i lutowa była lepsza. Plus za to, że marki, które znalazły się w boxie są mi nie znane i będę mogła się z nimi zapoznać i przetestować.

A Wam podoba się to pudełko? Co najbardziej Was zainteresowało? Chcecie na blogu więcej recenzji książek czy żeby blog był bardziej urodowy? Proszę Was o zdanie.
Pa :)

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna zawartość, marki też są mi nie znane więc chętnie bym się z nimi poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pudełeczko, chociaż zawartość mnie szczególnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taka, którą da się wykorzystać, ale bez większego zachwytu :)

      Usuń
  4. Mnie zainteresowała maseczka i książka. Herbatkę znam. Często pijam. Chętnie przeczytam recenzję książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A herbatkę właśnie dzisiaj będę próbować i myślę, że powoli mnie można nazwać herbatoholikiem :D Maseczki też jestem ciekawa :)

      Usuń
  5. Odżywka do włosów bardzo mnie zaintrygowała ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intryguje, tylko ciekawe czy się sprawdzi :)

      Usuń
  6. Fajny box, książka może być ciekawa.
    Co do tematyki bloga to dla mnie jest dobrze tak jak jest, trochę książek, trochę urody i świeczki. Przyzwyczaiłam się i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię :) zatem jutro kolejny książkowy wpis :) i rozwiążę to tak, że zostajemy przy książkowej sobocie, a od czasu do czasu jak będę czytać więcej to wstawię książkę we wtorek lub w czwartek :)

      Usuń
  7. Miałam zamawiać to pudełko ze względu na ciekawe książki, ale kolejne podpowiedzi mnie zniechęciły i nie żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Liferia fajna była w tym miesiącu :) ale ja skusiłam się jeszcze na Shiny ze względu na odżywkę :)

      Usuń
  8. Chałwa może być smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było bardziej połączenie kokosa, owoców i oblane czekoladą, ale pyszne i szybko znikło :)

      Usuń
  9. Te pudełka kuszą swoim wyglądem i zawartością. Co do książek mi pasują tu recenzje książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego książki zostają, a nawet będzie ich więcej :)

      Usuń
  10. Fajna zawartość pudełka, zwłaszcza, że nic nie znam. Chętnie poczekam na recenzje 😜 A co do recenzji książek to ja jestem na tak 🙌🏻 Uwielbiam blogi, które nie są skupione tylko na 1 aspekcie życia kobiety 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję Kochane za rady :) to właśnie od stałych czytelników rady są najcenniejsze :)

      Usuń
  11. Taka paczuszka sprawiłaby mi dużo radości tym bardziej że nie miałam nic :) oby wszystko dobrze ci służyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonamy się :) i muszę w końcu przemóc się do pisania recenzji o maseczkach :D

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger