wtorek, 7 marca 2017

Beata Jurasz - "Uwolnij ptaka"

Cześć Wam :)
Ostatnio czytam dość dużo, ponieważ lubię taką formę relaksu. Jak pytałam Was ostatnio czy chcecie tutaj recenzje książek to większość zdecydowanie była na tak. Jednak sobót przy moim czytelnictwie za mało postanowiłam wrzucać książkowe wpisy jeszcze we wtorku lub w czwartki w zależności od przeczytanych pozycji, co Wy na to?

Dzisiaj chciałam opisać książkę "Uwolnij ptaka" Beaty Jurasz, którą miałam okazję czytać dzięki Book Tour'owi u Rudym Spojrzeniem. Zapraszam.



Jak to u mnie bywa powiem, że książka miała dużą i wygodną czcionkę oraz 159 stron. Zaliczyłabym ją jako poradnik.

Składa się z rozdziałów, w których autorka przekazuje nam, co powinniśmy zmienić w swoim życiu, aby być szczęśliwym. Każdy rozdział kończy się wyzwaniami dla czytelników, jakie pytania sobie zadać i jak stopniowo zmienić swoje nastawienie do życie. Oprócz tego na koniec rozdziałów są życzenia od autorki.


Powiem wprost, że książka zmusza do zastanowienia się nad sobą i swoim postępowaniem. Daje moc pozytywnej energii, którą chce się czerpać ile się da. Podczas czytania ma się wrażenie, jakbyśmy się zaprzyjaźniali z autorką, ponieważ podaje ona przykłady ze swojego życia jak doszła do obecnego funkcjonowania. Co ją spotkało i zmieniło jej nastawienie do świata. Zrezygnowała z etatu i założyła własną firmę. Książka bardzo inspiruje i sporo sobie wypisałam zadań do wykonania, aby iść do lepszego życia.

"Codziennie przez dwa tygodnie spisuj te rzeczy, które Ci się udały, nawet te pozornie małe."
"Zmieniaj rzeczy, na które masz wpływ... zwłaszcza siebie!"
"Nie próbuj być jak wszyscy, bądź sobą!" 
Polecam przeczytać wszystkim, którzy chcą czerpać z życia pozytywną energię i przekazywać ją innym. Jestem bardzo pozytywnie naładowana i dziękuję jeszcze raz za możliwość przeczytania tej pozycji.
Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, bo polskie" i "Czytam, ile chcę".

Zapraszam Was również na fanpage autorki - Klik.

Lubicie takie motywujące pozycje?
Pa :)

21 komentarzy:

  1. Podziwiam ilość czytanych książek, choć ta raczej się w moje gusta nie wpisuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi interesująco, raczej nie lubię ale jak wpadnie mi w ręce w bibliotece, to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi interesująco ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie książki :) To coś dla mnie :) Zdecydowanie dopisuję do mojej listy książek, które chce przeczytać :)
    A co do wtorków i czwartków, to nie narzucaj sobie terminu, udostępniaj recenzję jak tylko coś skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to chodzi :) ale do publikowania recenzji książek pozostają wtorki i czwartki, więc czasem nadprogramowo będą wpisy w te dni :) Bo nie chcę publikować dwóch wpisów w jeden dzień.

      Usuń
  5. Ta mogłaby być dla mnie :) lubię filmy, piosenki, książki które skłaniają do przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka książka akurat by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujące książki zawsze w cenie, zwłaszcza jeśli motywują nas do zmian;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tę chwilę cierpię na przesyt 'pozytywnych poradników', aczkolwiek może kiedyś taka lektura mi się przyda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie wiem czy ta książka by mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger