poniedziałek, 13 lutego 2017

Mariza - Mydło glicerynowe Białe kwiaty

Hej Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam opisać, zgodnie z obietnicą, jak sprawdza się mydełko glicerynowe z Marizy, które otrzymałam wraz z certyfikatem z Trusted Cosmetics. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej.


Mydełko jest z serii Idaliq i posiada zapach białych kwiatów. 
Od producenta:
Mydło glicerynowe wzbogacone o olej abisyński, łagodnie myje, pielęgnuje, nawilża i wygładza skórę.



Mydło zapakowane jest w folię z naklejkami. Widać, że nikt przed nami nie otwierał produktu. W środku znajduje się niemalże przeźroczysta kostka o lekkim i przyjemnym zapachu. Gdy zamoczymy ją w wodzie i pocieramy ciało zaczyna się delikatnie pienić. Dobrze oczyszcza skórę, aromat jest delikatny i nie pozostaje na skórze po myciu. Wielki plus za to, że nie przesusza. Dodam, że produkt jest raczej wydajny, ponieważ starczy na około 6-10 użyć przy gramaturze 90 g. Ja obecnie używałam go 4 razy i jest może dopiero w połowie. Jako minus można zaliczyć to, że jest śliskie i może nam wylatywać z rąk podczas kąpieli. W zapachu powiedziałabym, że wyczuwam konwalię i nutkę jaśminu. 


Jestem wdzięczna, że mogłam przetestować ten produkt. Nie przepadam za mydłami w kostce. Dzięki temu produktowi trochę zmieniłam zdanie, bo nie została przesuszona moja skóra. Produkt jak najbardziej na plus, lecz ja chyba pozostanę wierna żelom pod prysznic. Jakoś bardziej odpowiada mi ta konsystencja.

A Wy używacie mydeł w kostce? Znacie ten produkt?
Pa ;)

12 komentarzy:

  1. Może sama wypróbuje. Jako tako też mydeł w kostce nie używam, może najwyższa pora przełamać się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, raz na jakiś czas można poużywać :)

      Usuń
  2. No ja również mydełkami w kostce nie bardzo przepadam, ale jak jest jakieś ciekawe to czasami i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie korcą jeszcze te całkiem naturalne mydełka :) muszę kiedyś spróbować :)

      Usuń
  3. Ojej u mnie tyle mydełek czeka w kolejce, że szybko po nowe nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe u mnie tak dużo żeli pod prysznic i co rusz nowe przybywają :P

      Usuń
  4. W końcu kiedyś przemogę się do mydła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydła w kostce używamy do mycia rąk w ubikacji, pod prysznicem również wolę stosować żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ubikacji mam mydło w płynie, bo jakoś takie wolę :) chociaż jeszcze bardziej lubię w piance :P

      Usuń
  6. Nie znam, ale używam mydła w kostce. W tej chwili mama czarne, cały czas. Bardzo wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger