niedziela, 12 lutego 2017

Książkowa Sobota - "Potomkowie" Tosca Lee

Cześć Kochani :)
Praktyka daje o sobie znać i za mało mi czasu na czytanie. Jednak wszystko szybko już nadrabiam i zapraszam Was na książkowy wpis. Dzisiaj opowiem swoje spostrzeżenia po lekturze "Potomkowie" Tosca Lee.




Jak to ja zacznę od czcionki i była ona dość mała, ale z czasem oczy się przyzwyczaiły oraz się nie męczyły. Książka ma 390 stron.

Czytając samą zapowiedź książki byłam jej bardzo ciekawa. Historia opowiada o kobiecie, która mając 21 lat poddała się zabiegowi utraty pamięci i życia pod nową tożsamością. Ciąży jednak na niej historia przodków i jej pochodzenia. Sama uciekła przed tajemnicą, którą znała, aby ocalić najbliższe dla siebie osoby. Mamy podział na świat Potomków i Łowców, gdzie Łowcy próbują zabijać Potomków, aby móc przeanalizować co dzieje się u nich w głowie i jakie ciekawostki skrywają. Na kartach książek odnajdziemy nie jedno morderstwo i praktycznie cały czas przelewa się krew, jak w dobrym kryminale. Do tego podział jakby fantastyczny fajnie się przeplata i czyta się z zaciekawieniem.

Podczas czytania byłam ciekawa co dalej. Jak potoczą się losy. Cały czas zastanawiałam się kto jest dobry dla głównej bohaterki, a kto się kamufluje i na nią czyha. Jak ja nie przepadam za fantasy, tak tutaj przepadłam całkowicie. Jednak czasem zanudzały mnie ciągłe opisy otoczenie, lecz dało się przeboleć. I jeszcze jeden znaczący minus to to, że książka podzielona jest na tomy i nie wiadomo kiedy ukarze się kolejny. Tak więc akcja jest przerwana w kulminacyjnym, ale czytelnik jak na razie nie ma możliwości dowiedzieć się jak potoczą się losy. Podobało mi się i jeżeli będzie kontynuacja to na pewno przeczytam.

Dziękuję za możliwość przeczytania Wydawnictwu IUVI, gdzie możecie nabyć książkę i Was zapraszam.



Zgłaszam książkę do wyzwania "Czytam, ile chcę". 
Jak myślicie spodobały by się Wam ta mroczno-fantastyczna pozycja?
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Raczej nie moje klimaty książkowe, ale w sumie mogłaby być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę pochłonęłam jednym tchem i lubię takie klimaty: morderstwa, tajemnice i ta niepewność co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że drugi tom się tworzy, jest nadzieja, że dowiemy się co będzie dalej :)

      Usuń
  3. Mroczne klimaty lubię natomiast fantazy niekoniecznie ale mogłabym spróbować ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam skomentować wczoraj, ale telefon mi padł :P Pierwsze co przyciągnęło uwagę to okładka, już wiedziałam, że to książka w moich klimatach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwagę przyciąga okładka, ale ja sama bym chyba po nią nie sięgnęła :P

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger