środa, 15 lutego 2017

Bomb Cosmetics - Sex on Fire

Cześć Kochani :)
Powoli już mnie męczą praktyki i poranne wstawanie, ale jeszcze kilka dni i po bólu. Zapraszam dzisiaj na kolejny zapachowy wpis, a bohaterem będzie kolejna świeca od Bomb Cosmetics - Sex on Fire.



Od producenta:
Niby niewinna i słodka, ale jakże kusząca! Zapach tej świecy łączy owocowe, odświeżające nuty yuzu, jabłka, limetki, mandarynki i kumkwata oraz soczystego ananasa. Potem zmysły pobudzają ziołowe nuty łączące lilie wodną, kwiat pomarańczy i frezję z drzewną bazą żywicy.


Owoce, owoce i jeszcze raz owoce. Zapach jest po prostu obłędny. Zdecydowanie wyczuwam tu jabłko, mandarynkę, pomarańczę i podbite to wszystko soczystością ananasa. Żadnych ziół nie czuję. Jak widzie wspomagałam palenie zapałką, ponieważ miała problem z rozpuszczeniem się do ścianek. Po mimo wszystko zapach wynagradzał wszystko. Dodatkowo jest bardzo intensywny i nie tylko czuć go w pokoju, a w całym domu. Bardzo serdecznie Wam polecam, jeżeli lubicie owocowe aromaty. Osobiście czaję się chyba na kolejne opakowanie, tak się zakochałam.

Jak myślicie spodobała by Wam się? Lubicie nuty owocowe?
Pa ;)

24 komentarze:

  1. Dlaczego Ty o tej porze nie śpisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :) Wstawałam na praktyki o 5tej, ale akurat posty staram się przygotować dzień wcześniej i z automatu lecą o 6tej :)

      Usuń
  2. Też lubię takie owocowe zapachy :) w dodatku świeca ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że jak najbardziej mogłyby mi się spodobać :) kocham takie nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej lubię takie zapachy! A wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa też przyciąga :)
    Zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tego typu świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że też by mi się spodobała :) Świetna nazwa na przyciągnięcie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobałby mi się ten owocowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś czuje, że świeczuszka przypadłaby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger