środa, 18 stycznia 2017

Yankee Candle - Orchard Pear

Hej Kochani :)
Dzisiaj znów przychodzę z zapachem, który jest ciężko dostępny w Polsce, a nawet można go nazwać "perełką". Mowa o Orchard Pear od Yankee Candle. 



Od producenta:
Spacer po sadzie wypełnionym aromatem lekko kwaśnych i dojrzałych, wspaniale słodkich gruszek. Wyobraź sobie jednak coś więcej: przenikające się zapachy świeżego jaśminu i wytwornego koniaku w połączeniu ze wspaniałymi owocami gruszy. Gruszka w sadzie to kwintesencja zapachów kwiatowo owocowych.


Zapach posiadam w dużym tumblerze, co oznacza, że posiada on dwa knoty. Nie ma problemu z rozpaleniem do ścianek. Pachnie dość intensywnie, chociaż to nie jest typowy killer. Co ja w nim czuje? Już mówię. Zdecydowanie słodkie, świeżo obrane i soczyste gruszki. Kwiatów niestety nie wyczuwam. Aromat zdecydowanie należy do owocowych, słodkich i ciepłym. Idealnie nadaje się właśnie na okres jesienno-zimowy, ponieważ otula wnętrze. Bardzo lubię ten zapach, jednak oszczędzam jak mogę, ponieważ z tego, co wiem jest on wycofany u nas w Polsce. Co za tym idzie jest wręcz nieosiągalny do kupienia. Jednak jakbyście go gdzieś spotkali to bierzcie w ciemno.

Lubicie aromat gruszek?
Pa :)

22 komentarze:

  1. uwielbiam owocowe zapachy, więc pewnie i ten by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pęknie pachnieć. Szkoda, że zapach już niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zapach to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, tak to coś dla mnie. Uwielbiam słodycz :)
    Szkoda, że taka słabo dostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale w mojej półce ze świecami już chyba same unikaty do opisania zostały :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie aromaty :) szkoda że teraz ciężko z jego dostępnością :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale teraz nadszedł czas na opisywanie unikatów :)

      Usuń
  6. Ja za ich zapachem wprawdzie nie przepadam, ale może akurat by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować jak będziesz mieć okazję :)

      Usuń
  7. uwielbiam zapachowe świeczki, a ten zapach gruszkowy musi być obłędny;-) już sobie go wyobrażam... ;-) może poproszę znajomych z zagranicy o małą przysługę, przydałaby mi się taka świeczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie YC są dostępne w Polsce, ale ten konkretny zapach nie :)

      Usuń
  8. Oj czuje, że zakochałabym się w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger