sobota, 28 stycznia 2017

Książkowa Sobota - "Lampiony" Katarzyna Bonda

Witajcie Kochani :)
Jako, że jednym z moich postanowień noworocznych było czytanie i poznawanie polskich autorów to dzisiaj przychodzę do Was z opisem "Lampionów" Katarzyny Bondy. Zapraszam.



Książka ma dość małą czcionkę, co nie ułatwia czytania, ale dałam radę. Ma 639 stron, z czasem przyzwyczaiłam się i do czcionki.

Jest to kryminał osadzony w mieście Łódź. Posiada dużą ilość bohaterów, co początkowo mnie zdziwiło i ciężko było zapamiętać kto jest kim. Swoją przygodę z autorką rozpoczęłam właśnie od tej pozycji, pomimo, że jest to trzeci tom z serii nie miałam problemu z zastanawianiem się co działo się wcześniej. Akcja toczy się warto i szybko. Poznajemy miasto Łódź oraz główną bohaterkę Saszę. Razem z nią próbujemy rozwikłać, kto stoi za serią podpaleń kamienic w mieście. Pobocznie są też wątki osobiste bohaterki. Przy okazji mamy szanse poznać bliżej pracę policjanta. Niestety nie udało mi się odgadnąć, kto stał za podpalaniem, ponieważ jak wspomniałam bohaterów było sporo, a do tego występowały różnie koligacje między nimi. Już nie mogę się doczekać na kolejny tom i na pewno powrócę do wcześniejszych. 

Powiem krótko pierwsze moje spotkanie z autorką jest bardzo pozytywne i na pewno przeczytam więcej jej książek. Serdecznie Was zapraszam na fanpage autorki. 

Książka bierze udział w akcji "Czytam, bo polskie".


A Wy znacie książki Katarzyny Bondy?
Pa :)

14 komentarzy:

  1. Mam w planach przeczytanie tej ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja stanęłam na 1 tomie i ruszyć nie mogę, mimo, że kolejne też mam. Ale dam jej w końcu szansę. Za to teraz towarzyszy mi Marta Kisiel 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę dorwać pierwszy i drugi tom :)

      Usuń
  3. Szczerze to jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) umie owinąć czytelnika wokół palca i obrócić sprawy w całkiem inną stronę :)

      Usuń
  4. Nie znam kompletnie tej autorki (chyba że nie zwróciłam wcześniej uwagi )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wcześniej nie znałam, ale staram się poznawać w tym roku naszych polskich autorów :)

      Usuń
  5. Książka na liście do przeczytania jest, tylko czasu wciąż za mało. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie czytałam żadnej książki Bondy, ale moja mama dostała aż 3 na święta, więc pewnie kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam dzieło tej autorki pt "Florystka", ale było strasznie nudne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger