poniedziałek, 19 grudnia 2016

Jak wyglądają moje rzęsy po miesiącu kuracji z LashVolution?

Cześć Kochani :)
Minął już miesiąc od kiedy zaczęłam używać odżywkę do rzęs LashVolution. Przypomnę Wam, że od preparatu oczekiwałam wydłużenia i wzmocnienia rzęs. Pierwszy wpis o odżywce macie tutaj. A czy to otrzymałam? Zapraszam dalej.




Powiem Wam szczerze, że sama ciekawa byłam zdjęć, ponieważ widziałam różnicę przy tuszowaniu rzęs. Jednak nie wiedziałam ile milimetrów urosły i jak się zmieniły. Codziennie wieczorem przed pójściem spać nakładam odżywkę na górną linię rzęs.



Różnica na prawym oku jest w okolicy 1 mm, ale zdecydowanie łatwiej się malują i co mnie cieszy widzę powoli jak zaczynają się same podkręcać. Teraz czas na oko lewe.



Dodatkowo widać zagęszczenie rzęs. Powiem Wam, że bardzo jestem ciekawa efektów po całej kuracji. Odżywkę stosować będę przez 3 miesiące.  

Jak oceniacie efekty? Widać zmianę?
Pa ;)

20 komentarzy:

  1. No no widać pierwsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej je widać jak już maluję tuszem :)

      Usuń
  2. Efekty są :) Oby dalej było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej widać że trochę są gęściejsze :) czekam na dalsze efekty po kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekty robią wrażenie, ale tez jestem ciekawa jak będą się one prezentować po 3 miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekty bardzo fajne !! :) Czekam na kolejne wpisy związane z tym produktem !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam 4longlashes i też jestem bardzo zadowolona:) nie wyobrażam już sobie życia bez odżywki:D Efekty są:) ale warto stosować do końca!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że są dłuższe. Myślę, że najważniejsze jest właśnie to jak się je maluje i jak wyglądają wytuszowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) wytuszowane już mi się podobają :)

      Usuń
  8. ja zaczynam właśnie kurację tym serum :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger