środa, 30 listopada 2016

Yankee Candle Angel's Wings - jak pachną skrzydła anioła?

Cześć Kochani :)
Jako, że mamy środę to czas na zapach. Powracamy do Yankee Candle i mam dla Was opis zapachu Angel's Wings, czyli kolejna świąteczna propozycja. Ciekawi jak pachną skrzydła anioła? Zapraszam



Od producenta:
Świeca z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.



Sama nazwa oraz naklejka już mnie intrygowały w tym zapachu. Lubię jeść watę cukrową, więc opis też interesujący. Ja tutaj wyczuwam delikatną, subtelną nutę wanilii. Taką pyszną i kremową, normalnie jak wyciągany z piekarnika gorący placek z cukrem pudrem na wierzchu. Nie jest to wanilia ciężka i przytłaczająca, nie przeszkadza. Powoli wypełnia pomieszczenie i jest zapachem w tle. Tutaj osoby słabo czujące zapachy mogą się rozczarować, ponieważ świeca nie należy do killerów, lecz jak wspomniałam nie jest nachalna. Waty cukrowej nie czuję, chociaż zamykając oczy mogę wyobrazić sobie puszkę wypełnioną po brzegi cukrem pudrem w otoczeniu tego parującego placka. Jakby taki biały anioł przyleciał i miał ze sobą aromat wanilii. 
Uważam, że taka nuta może być idealna na święta, jeśli nie chcemy dominować panujących w domu zapachów. Ten ładnie się w komponuje i doda magii.
Polecam osobom, które lubią słodkie zapachy, aczkolwiek nie jedzeniowe. 

Jak myślicie spodobał by się Wam taki zapach? Jakie aromaty lubicie na święta?
Pa :)

10 komentarzy:

  1. Hmm mam mieszane uczucia, z jednej strony lubię słodkie zapachy ale z drugiej zdarza mi się, że trafię na coś mdłego... Poza tym mój Facet jest bardzo wyczulony i nie lubi za bardzo zapachów w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facet nie lubi mocnych zapachów :) ale na lżejsze nie narzeka :)

      Usuń
  2. Fajnie, że wanilia nie przytłacza, bo u mnie niestety często daje takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego typu zapachy lubię :) nazwa tej świecy jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa fajna, zapach super, czego chcieć więcej :)

      Usuń
  4. Raczej spodobałby mi się ten zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och znów ta wanilia, a tak fajnie się zapowiadało :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger