piątek, 25 listopada 2016

Jak się sprawdził suchy szampon do włosów brązowych od Isany?

Cześć Kochani :)
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję produktu, który można kupić w każdym Rossmannie. Mowa o suchym szamponie do włosów brązowych z Isany. Cena jest dość niewielka, ponieważ za produkt zapłacimy 9,99 zł. A czy się sprawdził? Zapraszam dalej.




Informacje od producenta: 
Natychmiast odświeża włosy. Isana Suchy szampon do włosów brązowych opracowany został specjalnie dla włosów ciemniejszych i idealnie nadaję się do odświeżania włosów na sucho między zwykłymi zabiegami mycia włosów. W ciągu kilku sekund włosy zostają odświeżone i odzyskują swoją objętość. 
Suchy szampon:
- oczyszcza bez użycia wody
- idealnie nadaje się do stosowania pomiędzy jednym, a drugim myciem głowy 
- nadaje włosom świeży zapach
- daje się łatwo wyszczotkować.



Moja opinia:
Produkt dostajemy w metalowym opakowaniu z atomizerem, który działa bez zarzutu. Niestety nie widać, ile produktu zostało nam do końca opakowania, jednak można się tego domyślać po ciężkości. Zapach jest dość przyjemny, raczej kwiatowy. Faktycznie jest mocny, ale nie utrzymuje się długo na włosach. Kolor jako, że produkt przeznaczony jest do włosów brązowych jest też taki. Przed użyciem wystarczy wstrząsnąć opakowaniem, zaaplikować na włosy z odległości około 20 cm i poczekać do wyschnięcia. Następnie nadmiar wyczesać. Po zabiegu możemy cieszyć się odświeżonymi włosami i efekt ten utrzymuje się niemalże cały dzień.



Przyznam szczerze, że kupiłam ten produkt i od razu wiedziałam, że napiszę jego recenzję. Polubiłam się wcześniej z wersją zieloną, więc miałam podobne oczekiwania, co do tego produktu i nie myliłam się.





Jak widzicie włosy od nasady są podniesione po użyciu tego szamponu. Nie jestem absolutnie zwolennikiem mycia na sucho, jednak nie raz zdarzy się sytuacja, iż musimy, gdzieś wyjść, a nie ma czasu na mycie włosów. Nasze kosmetyki nie wyglądają najlepiej, więc wtedy można się wspomóc tym produktem. Niejednokrotnie miałam taką sytuację i uważam, że ten szampon to wybawienie, szczególnie jak ma się przetłuszczające włosy. Dodatkowo wersja dla włosów brązowych nie pozostawia białego osadu, który z moich włosów zawsze ciężko wyczesać.

A Wy co sądzicie o suchych szamponach? Używacie czy myślicie, że są zbędne?
Pa :) 

13 komentarzy:

  1. Hmm zieloną wersję lubię, ale co do brązowej to bałam się po nią sięgnąć... Miałam ten brązowy z Batiste i sprawdził się fatalnie, brudził cała twarz i ręce podczas wytrzepywania... Ogólnie mega rzadko używałam takich cudów, wolę umyć włosy i mieć spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu suchy szampon przeznaczony dla ciemnych włosów. Pewnie niedługo pojawi się dla czarnych włosów czy rudych.
    Nie przepadam za suchymi szamponami. Jednak od wielkiego dzwona zdarza mi użyć. Jednak najszybciej jak mogę myje zaraz włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szybko myję włosy, ale zdarza mi się używać :)

      Usuń
  3. Nie używam Suchych szamponów.. bo źle wpływają na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czasem wychodzą jakieś sytuacje kryzysowe :)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam tego z Isany, ale ogólnie nie przepadam za suchymi szamponami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich nie ubóstwiam, ale zdarza mi się użyć :)

      Usuń
  5. Nie stosuję suchych szamponów :) Kiedyś kupiłam jakiś z mało znanej firmy i lekko się rozczarowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przy szybko przetłuszczających się włosach zdarza się użyć suchego szamponu :)

      Usuń
  6. Obawiałam się suchych szamponów, szczególnie przez ten biały nalot, ale też obawiam się, czy aby nie powróci u mnie łupież. Co to tego szamponu... to chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie wywołały tego problemu :)

      Usuń
  7. Suchego szamponu używam w wyjątkowych sytuacjach ... Akurat tych do włosów brązowych nie używałam bojąc się właśnie, że będą brudzić. Może kiedyś się skuszę na ten :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger