czwartek, 13 października 2016

Yankee Candle - Chocolate Layer Cake - prawdziwy tort czekoladowy?

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj z małym opóźnieniem przychodzę z zapachowym wpisem. Długo zastanawiałam się co opisać, ponieważ owocowe zapachy na obecną, deszczową porę trochę nie bardzo pasują. Otworzyłam szafkę z moimi dobrociami i dumałam, aż mnie olśniło, że nadszedł czas na tort czekoladowy, czyli Chocolate Layer Cake od Yankee Candle. Jesteście ciekawi jak to pachnie? Zapraszam dalej.


Od producenta:
Duży słój z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: tort czekoladowy.



Moja opinia:
Na wstępie powiem, że jest to zapach tak mocny, jakich mało. Mógłby normalnie pachnieć będąc tylko otworzony, a nawet nie palony. Jednak przejdźmy do tego czym pachnie. Długo zastanawiałam się jak to określić, ponieważ nie do końca zgadzam się z opinią, że to tort czekoladowy i olśniło mnie. Zamykając oczy, wyobrażam sobie garnek z rozpuszczoną gorzką czekoladą i tym aromatem na całą kuchnię. Dodatkowo wyczuwam tu jeszcze nutę kakao. Jak się pali tą świecę to automatycznie ma się ochotę na słodkie, chociaż dobrze, że ten torcik nie ma kalorii :) Osobiście liczyłam, że znajdę tutaj również nutę mlecznej czekolady, lecz się myliłam. Przyznam szczerze, że jeszcze nie znalazłam idealnego zapachu słodkiej, mlecznej czekolady w żadnej świecy i bardzo nad tym ubolewam, ponieważ taka mi się bardzo marzy. 
Wracając do tematu i krótko podsumowując Chocolate Layer Cake to aromat gorzkiej czekolady w połączeniu z kakao. Killer, więc trzeba uważać z jego paleniem, aby nie nabawić się migreny. Zdecydowanie nie znajdują się tutaj żadne słodkie nuty, a szkoda.

Jak myślicie spodobał by się Wam taki zapach? Znaleźliście może w jakiejś świecy idealną słodką czekoladę?
Pa :)

8 komentarzy:

  1. Za bardzo nie przepadam za takimi zapachami, ale czasami mile można się zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście za gorzką czekoladą nie przepadam, ale zapach na prawdę mi się spodobał :)

      Usuń
  2. Niestety zapach gorzkiej czekolady nie dla mnie choć etykieta wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykieta przedstawia typowy tort czekoladowy :) Tylko w zapachu niestety brak tej słodkiej czekolady :)

      Usuń
  3. Oj, kocham gorzką czekoladę. Pewnie byłabym zachwycona tą wersją :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger