sobota, 1 października 2016

Wielka wymiana książkowa - Przeczytaj i podaj dalej - edycja II

Witajcie Kochani :)
Jak już wspomniałam Wam kiedyś na Fanpage postanowiłam wziąć udział w wymianie książkowej. Zaczyna się ona dzisiaj i potrwa do piątku 7 października. Wszystkie książki innych blogerów można znaleźć w LINK Party u Save the Magic Moments oraz u Socjopatka. Dodatkowo powstało wydarzenie - Klik.
Zatem przejdźmy do moich książek.








1. Jo Baker "Dworek Longbourn" - stan dobry, raz czytana, możliwe niewielkie plamki na trzonie książki (wymieniona z Aga to czyta)



2. Douglas Lain "Mężczyzna ze stumilowego lasu" - stan dobry, raz czytana, możliwe niewielkie plamki na trzonie książki (wymienione z Yellow Pear)



3. Casey Watson "Mała opiekunka mamusi" - stan dobry, raz czytana, możliwe plamki na trzonie książki, delikatnie zagięte (poodwijane) rogi na okładce (wymienione z Matka Puchatka)



 4. Maria Ernestam "Córki Marionetek" - stan dobry, raz czytana, możliwe plamki na trzonie, delikatnie zagięte rogi na okładce (wymienione z Matka Puchatka)



5. Katarzyna Grochola "Trzepot skrzydeł" - stan dobry, kilkukrotnie czytana, możliwe plamki na trzonie, twarda okładka (wymienione z Nieidealna Anna)



6. Katarzyna Grochola "A nie mówiłam!" - stan przeciętny, kilkukrotnie czytana, możliwe zabrudzenia na trzonie książki



7. Katarzyna Grochola "Nigdy w życiu!" - stan przeciętny, kilkukrotnie czytana, napisana liczba na okładce, możliwe plamki na trzonie



8. Katarzyna Grochola "Ja Wam pokażę!" - stan przeciętny, kilkukrotnie czytana, możliwe plamki na trzonie


9. Nikolas Sparks "I wciąż ją kocham" - stan przeciętny, czytana kilkukrotnie, możliwe plamy na trzonie. (wymienione z booksmyloveblog)



10. Katarzyna Grochola "Zdążyć przed pierwszą gwiazdką" - stan przeciętny, kilkukrotnie czytana



11. Wiktoria Tokariewa "Miłość na całe życie" - stan dobry, kilkukrotnie czytana, możliwe plamki na trzonie (wymienione z Matka Puchatka)


12. Katarzyna Grochola "Serce na temblaku" - stan przeciętny, kilkukrotnie czytana, możliwe plamki na trzonie

Tak przedstawia się moja lista książek na wymianę. Jak coś Was interesuje proszę o komentarze.

16 komentarzy:

  1. Super, że do nas dołączyłaś! Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Fajnie, że jesteś! Pamiętaj, by wrzucić linka również do Dagi! Całus

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie "Mężczyzna ze Stumilowego Lasu". Gdybyś znalazła u mnie coś dla siebie, chętnie się wymienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowała mnie Katarzyna Michalak „Sklepik z niespodzianką”.

      Usuń
  4. Byłabym zainteresowana książką I wciąż ją kocham, jeżeli znajdziesz coś u mnie to pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesuje mnie Jo Baker "Dworek Longbourn" za Awarię małżeńską. Może być?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby niektóre książki z Chilla? :P Znam tą o opiekunce mamusi, przepiękna książka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie mam też pierwszą pozycje, ale leży nieczytana :D Babci chyba dam, ona takie lubi.

      Usuń
    2. Tak, niektóre pozycje są z Chill'a, ale tylko te, które już przeczytałam :) Bo co najmniej jeszcze 3 książki czekają na stosiku do przeczytania :)

      Usuń
  7. Świetna akcja .Nie trzeba kupować masy książek a można dużo poczytać .

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę kilka książek z ChillBoxa :D Jeszcze żadnej nie przeczytałam.
    Pozdrawiam :)
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale książek :) Ja się nie dołączyłam bo na tą chwilę nie mogę jeszcze rozstać się z moimi książkami. Może następnym razem się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Trzepot skrzydeł" za "Dom nad rozlewiskiem" Kochana ?:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger