piątek, 28 października 2016

Recenzja tuszu do rzęs z firmy Pupa

Witajcie Kochani :)
Podczas pisania o ulubieńcach (klik) obiecałam Wam recenzję tuszu Utraflex mascara Ultra Incurvante, która spodobała mi się, lecz ma pewne wady. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej :)


Tusz ten ma za zadanie wydłużać i pogrubiać nasze rzęsy. Jak wspomniałam już wcześniej na blogu skusiłam się na ten produkt, gdy spotkałam go przy kasie w Rossmannie w przecenie z 64,99 zł na 19,99 zł. Po prostu wykazałam się moim zakupoholizmem i chęcią testowania nowych rzeczy, pomimo zapasów. No cóż, trzeba przyznać, że jestem typową kobietą i nie zawsze sobie umiem odmówić, a szczególnie, gdy są takie okazje czy promocje. Zaraz po otwarciu byłam przerażona, ponieważ tusz strasznie sklejał rzęsy. Odczekałam dwa tygodnie, użyłam ponownie i już było lepiej. Z czasem go polubiłam, ponieważ wydłuża oraz podkręca rzęsy. Spektakularnego efektu pogrubiania nie zauważyłam, jak obiecuje producent. Kolejną wadą jest to, że łatwo z produktem przesadzić, a potem czeka nas tylko demakijaż i malowanie od nowa. Najlepiej wyglądają dwie cienkie warstwy. Szczoteczkę ma silikonową z równomiernie rozstawionymi "włoskami". Pomimo zalet nie jest to jeszcze mój hit w tej kategorii, zatem szukam dalej.



Efekt na rzęsach:



Specjalnie nałożyłam jak w innych testach tuszy jedną warstwę, abyście mogli porównać.

Zalety:
- wydłuża
- podkręca
- cena
- dostępność

Wady:
- na początku sklejał rzęsy
- trzeba uważać z warstwami
- nie pogrubia

Jak Wam się podoba efekt? Znacie kosmetyki marki Pupa?
Pa :)

18 komentarzy:

  1. U Ciebie wygląda fajnie. Ja miałam inny ich tusz, taki złoty i strasznie mi się sypał. Więc nie byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda nawet dobrze, ale to jeszcze nie jest ideał :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy. Może kiedyś jak się trafi okazja coś kupię.
    Za cenę 64,99 w cenie regularnej jak i w cenie po przecenie 19,99 można kupić lepszy tusz innej firmy. Nie widzę tutaj żadnego efektu wow. Ot taki sobie zwykły tusz jakich wiele na rynku a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ale jednak ta promocja bardzo kusiła :)

      Usuń
  3. Ja chyba jeszcze nie miałam nic z pupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam od tego tuszu i uczucia mam mieszane :)

      Usuń
  4. Podoba mi się szczoteczka tego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię markę Pupa. Szczególnie cienie, dla mnie bardzo wytrzymałe. Moje pierwsze spotkanie z Pupą zaczęło się od makijażu ślubnego, który przetrwał wiele godzin i łez wzruszenia...
    Z tuszami u mnie ciężko, mam proste i twarde rzęsy i narazie nie znalazłam maskary idealnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie mam tuszu idealnego, a cieni z Pupy nie znam :)

      Usuń
  6. Wow to jest dopiero promocja :O firmę znam jedynie ze słyszenia ale nigdy nie widziałam w sklepie. Za taką cenę bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Łatwo się nią maluje, co jest dużym plusem :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jak bym kupiła go po regularnej cenie to byłabym na siebie zła.

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger