środa, 28 września 2016

Yankee Candle Pink Dragon Fruit - jak pachnie smoczy owoc?

Cześć Kochani :)
Mamy środę, a to oznacza opis zapachu. Wybrałam dla Was dzisiaj aromat, od którego zaczęła się moja przygoda z Yankee Candle. Paliłam go jako drugi zakupiony wosk i przepadłam, tak bardzo mi się spodobał. Obecnie wypaliłam już średnią świecę i wzięłam się za dużą. Mowa oczywiście o Pink Dragon Fruit. Zapraszam dalej.

Od producenta:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: pitaja (smoczy owoc).



Moja opinia:
Dzisiaj opisuję zapach, który należy do mojej ulubionej kategorii, czyli owoce. Zdecydowanie czuć tu aromat soczystego owocu, ale nie tylko. Posiada on w sobie nutę orzeźwiającą czy wręcz gorzkawą bym powiedziała. Znalazłam w czeluściach internetu, że jedno z tłumaczeń zapachowych smoczego owocu to połączenie truskawki i gruszki, a wszyscy wiemy jak te owoce pachną. Zatem aromat ten to taka mieszanka. Wiele osób twierdzi, że jest to zapach idealny na lato, ale przyznam szczerze, że ja lubię go do tego stopnia, iż palę wtedy, kiedy mam ochotę niezależnie od pory roku. Zamykając oczy, gdy unosi się w pomieszczeniu ten zapach jestem w stanie wyobrazić sobie egzotyczne wakacje z misą pełną owoców. Pink Dragon Fruit jak najbardziej należy do aromatów mocniejszych i spokojnie sobie poradzi z wypełnieniem dużej powierzchni, nawet przy otwartych oknach. Zdecydowanie polecam wszystkim miłośnikom owoców.

A Wam podobał by się taki aromat?
Pa :) 

12 komentarzy:

  1. Oj taki aromat to coś dla mnie :) uwielbiam owocowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygujący zapach. Chętnie bym się z nim zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam takie świeże, owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym wąchała... :d uwielbiam YC <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękna, a ja mam do niej wyjątkowy sentyment :)

      Usuń
  5. Nazwa zapachu brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować i się przekonać czy się spodoba :)

      Usuń
  6. Myślę, że tak.Uwielbiam takie zapachy ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację :) Wpadnę na pewno jak będę miała chwilkę :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger