piątek, 15 lipca 2016

Drink zamknięty w zapachu świecy?

Witajcie Kochani :)
Jak widzieliście już w tamtym tygodniu pojawił się na moim blogu opis zapachu świecy. Dzisiaj też mam taki zamiar, a na celownik wzięłam Margarita Time z firmy Yankee Candle.






Od producenta: Pyszny, orzeźwiający, bardzo letni drink, który – mimo że nie zawiera w sobie ani grama alkoholu – potrafi na długo zawrócić w głowie! Miesza się w niej duża porcja soku wyciśniętego właśnie z limetki z odrobiną morskiej soli. Kompozycja inspirowana smakiem legendarnej, bardzo rześkiej Margarity przenosi nas w upalne tropiki. Czując ciepło rozgrzanego do czerwoności piasku pod stopami i chłodną, muskającą twarz bryzę możemy naprawdę odpocząć i uzupełnić do maksa nadwyrężone baterie. 



Moja opinia: Jeśli bym miała opisać tą świecę jednym zadaniem brzmiało by ono tak - Schłodzony drink margarita zamknięty w szkle świecy. Pierwsze co poczułam po zapaleniu świecy to była soczysta, kwaśna limonka. Następnie z czasem uwalniają się delikatne słodkie nuty i troszeczkę chłodku. Aromat idealny na gorące dni, ponieważ nas orzeźwi i doda energii. Trzeba mu przyznać, że jest mocny, jednak nie drażni ani nie przytłacza. Można by powiedzieć, że jest rześki i lekki. Na pewno w tym aromacie dominują nuty owoców cytrusowych. Szkoda tylko, że zapach wycofano i ciężko jest go obecnie dostać. Dostajemy jednak w zamian inne równie ciekawe zapachy, jak cała kolekcja jesienna, którą już nie długo będę testować i możecie się spodziewać tutaj opisu każdego z tych zapachów.



A Wy mieliście ten zapach? Lubicie owocowe nuty? 
Pa :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo dużo słyszałam o firmie Yankee Candle, jednak nadal się nie zdecydowałam na żadną, bo jednak one (jak na świeczki) trochę kosztują :/ Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świece YK są boskie! Mam zapach waty cukrowej i jest świetny! Zapalam ją często na godzinkę lub dwie, bo i tak zapach unosi się jeszcze przez długi czas po mieszkaniu :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam letni zapach "my serenity" :) Jeest taki przyjemny, z nutą cytrynową.

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam na blogach i oglądam.. muszę w końcu zakupić Yankee <3 szkoda ze takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owocowe nuty, musi pięknie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałem YC, ale ten zapach nawet znam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm sam opis zapachu brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie miałam pojęcia że są tego typu zapachy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Yankee, aktualnie palę świecę o zapachu pink sands :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow nie wiedziałam, że taki zapach jest dostępny :))Na pewno kiedyś się pokuszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak się upić zapachem świecy :D Pierwszy raz spotykam się z tak oryginalnym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeczki zapachowe, ale o takiej jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie zapachu, choć tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny jest, ale teraz już ciężko dostępny. Polecam jak lubisz owocowe aromaty Passion Fruit Martini, który jest nowością teraz :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger