sobota, 11 czerwca 2016

Peelingujący żel pod prysznic?

Witajcie Kochani
Dzisiaj będzie dość krótko i na temat. Jakiś czas temu natknęłam się na żel pod prysznic z drobinkami z firmy Dove. Od razu bez zastanowienia włożyłam ów produkt do koszyka, ponieważ stwierdziłam, że fajnie będzie używać jednego kosmetyku do mycia i złuszczania naskórka. Pomyślałam, że zaoszczędzę w ten sposób i czas i pieniądze. Czy miałam rację? Przekonacie się w dalszej części wpisu.


Dostępność: drogeria Rossmann
Cena: 12,49 zł
Informacja od producenta: Odżywczy żel pod prysznic - Dove Gentle Exfoliating sprawia, że Twoja skóra jest bardziej miękka i gładka już po pierwszym użyciu.
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate, Lauric Acid, Sodium Lauroyl Glycinate, Sodium Lauroyl Isethionate, Hydrogenated Soybean Oil, Sodium Chloride, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Hydrated Silica, Glycerin, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Isethionate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, BHT, Tetrasodium EDTA, Butylene Glycol, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Iodopropyl Butylcarbamate, Zinc Oxide, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 74160.

Moja opinia: Jak szybko się zachwyciłam w sklepie tak szybko się rozczarowałam w domu podczas pierwszego użycia. Jest to typowy kremowy żel od Dove z minimalistycznymi drobinkami, których nawet nie czuć. Opakowanie jest białe, zamykane typu klik, otwór jest jak dla mnie odrobinę za duży przez co wydostaje się nam za dużo produktu. Zużycie produktu widać jedynie pod światło. Skóra faktycznie po użyciu tego żelu zdaje się być nawilżona. Sama aplikacja, moim zdaniem, nie jest przyjemna, ponieważ dosyć ciężko jest zmyć nałożony produkt, następnie w wodzie pływają białe "nitki". Podsumowując, nie jestem zadowolona z tego zakupu, ponieważ nie zaoszczędziłam ani czasu ani pieniędzy. Efektu peelingującego nie ma żadnego, a sam żel dość ciężko się zmywa, przez co kąpiel trwa dużej.

Plusy:
- nawilżenie skóry

Minusy:
- brak efektu peelingującego
- ciężka do zmycia konsystencja
- nie wydajny

A Wy korzystałyście kiedyś z takich wynalazków? Lubicie żele z Dove?
Miłego weekendu Kochani :)


8 komentarzy:

  1. Z Dove sprawdzają mi się jedynie szampony, których i tak nie używam. Co do tego żelu to dobrze, że napisałaś tą recenzje.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się sprawdza, bo niestety cierpię na wieczny brak wit. A. Efekt? pełno małych krostek, które po jakimkolwiek peelingu po prostu krwawią, za to po tym jest ok, a coś się tam zawsze złuszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę ich mydła niż żele.

    OdpowiedzUsuń
  4. z Dove znam jedynie krem, ale generalnie nie używam za wiele ich produktów. a takich cudów jeszcze nie testowałam, bo jednak wolę zdecydowanie tradycyjne peelingi. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzyłam raz będąc u siostry i rzeczywiście - żel jak żel choć bardzo lubię te produkty dove :)
    Obserwuję:)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty Dove,ale tego żelu jeszcze nie miałam.Muszę wypróbować .Czekam na kolejne wpisy i obserwuję
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdził. Myślałam, że będzie wart zakupu

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger