środa, 29 czerwca 2016

Kosmetyczni ulubieńcy czerwca

Witajcie Kochani :)
Jako, że powoli kończy nam się czerwiec to zanim przyjdę do Was z denkiem chciałam się podzielić moimi ulubieńcami miesiąca. Wybrałam trzy produkty, po które sięgałam najczęściej i pokażę Wam je oraz opiszę dlaczego to właśnie one się tu znalazły. Zapraszam.







Pierwszym produktem jest naturalny cukrowy peeling do ciała czarna porzeczka i śmietanka z Federico Mahora. Od kiedy tylko go otworzyłam to się w nim zakochałam. Od razu miałam ochotę go zjeść. Na pewno powstanie o nim recenzja. Dosłownie przy każdej kąpieli musiałam go użyć tak mnie kusiło, chociaż wcześniej peelingowałam ciało raz w tygodniu.


Kolejnym produktem, po który sięgałam najczęściej w czerwcu jest mgiełka z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy i komórkami macierzystymi z firmy Apis. Jak wszyscy wiemy upały były dość męczące, więc ten produkt choć na chwilę przynosił ukojenie mojej rozpalonej twarzy. Zapach ma lekki i subtelny przez co bardzo mi się sprawdziła.


Do wykończenia niemalże każdego makijażu używałam pomadki z firmy Nyc. Moim zdaniem jest to typowy nudziak z odrobiną drobinek, przez co idealnie podkreśla moje wąskie usta. Bardzo polubiłam się z tą pomadką, jak z żadną inną do tej pory.

To by było na tyle, a Wy Kochane po co sięgałyście najczęściej podczas ostatniego miesiąca?
Pa :)

7 komentarzy:

  1. Ta mgiełka mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez musze sie zaopatrzyc w jakis peeling na urlop :) Sliczny kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger