środa, 11 października 2017

Zapachowa środa - Yankee Candle Comfort Cardamom

Cześć Kochani :)
Dzisiaj krótko i na temat, czyli opiszę Wam kolejny sampler z Yankee Candle. Tęskniliście za tymi wpisami? Lubicie je? Zapraszam.



Znów przychodzę z dość rzadko spotykanym zapachem, który upolowałam, gdzieś na grupie na facebooku. Obawiałam się zapachu, ale ten relaks mnie jednak skusił. Czy to był dobry wybór? Już odpowiadam. To był strzał w dziesiątkę. Aromat jest delikatny, ładnie wypełnia pomieszczenie i nie narzuca się. Idealny na chłodnie wieczory, ponieważ jest to zapach ciepły, delikatny kardamon w otoczce cytrusów. Aromat bardzo odprężający. Nie jest kilerem, ale radzi sobie dobrze. Świecy bym nie kupiła, ale do samplera chętnie wracam.

Spodobał by się Wam?
Pa :)

5 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się dotąd z tym zapachem. Cieszę się, że go lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go ale mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę, ale wydaje mi się, że na jesienne wieczory byłby świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie powącham, jak gdzieś trafię, bo brzmi intrygująco :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger