wtorek, 18 lipca 2017

Purple lace dress

Witajcie ;)
Nowej książki nie skończyłam czytać, więc dzisiaj pokażę Wam fioletowe koronkowe sukienki, które spodobały mi się ze sklepu Rosegal. Zapraszam.


Zapytacie czemu fiolet? Otóż odpowiedź jest prosta - to mój ulubiony kolor.



Moją uwagę zwrócił też dział promocyjny. Lubię czasem przeglądać stronki z ciuchami i szukać perełek w niskich cenach. Najbardziej urzekła mnie długa suknia, ponieważ bardzo takie lubię, lecz nie bardzo mam gdzie w nich wychodzić. Kolejne dwie też mi się podobają, a która jest Waszym faworytem?
Pa ;) 

7 komentarzy:

  1. Też uwielbiam fiolet :P Kusi mnie 1, ale znając siebie, pewnie kupiłabym 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, każda ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jak najbardziej mój fasonowo najbardziej odpowiada mi ostatnia natomiast materiał tej drugiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet jest piękny ;) Pierwsza sukienka cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię fioletowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet też bardzo lubię ale w takim jaśniejszym wydaniu, bardziej lawendowym ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger