poniedziałek, 17 lipca 2017

Nowości czerwca

Cześć ;)
Trochę późno, ale czas powitać nowości czerwca. Trochę się tego nazbierało, więc zapraszam.




Pierwszy raz poszłam w czerwcu do Rossmanna, ponieważ nie mogłam znieść mlecza z be Organic i chciałam kupić jakiś micel. Akurat w promocji była Nivea, więc się skusiłam. W cenie na do widzenia dorwałam zestaw L'Oreal, czyli słynną maskarę So Cuture i eyeliner w pisaku. Za zestaw zapłaciłam w okolicach 38 zł, gdzie za sam tusz w regularnej cenie bym dała 60,99 zł.

Była akcja zwrotu gotówki za zakup produktów Dove, więc skusiłam się na żel pod prysznic o zapachu Peoni. Poszukiwałam toniku, więc skusiłam się na znany prawie każdemu, tylko nie mi, ogórkowy tonik z Ziaji. Oprócz tego wzięłam szampon farbujący czarny.




W czerwcu była też w Rossmannie akcja pielęgnacji stóp 2+2. Skusiłam się na maszynki z Bic. Tarkę do stóp oraz wkładki silikonowe pod palce z Fuss Wohl, a także na próbę wzięłam zmywacz do usuwania lakierów hybrydowych z Laura Conti. Przy okazji sięgnęłam po ulubione płatki kosmetyczne.




Pojawił się nowy żel z Isany o nazwie Kuba inspirowany zakątkami świata, więc oprzeć się nie mogłam. Skusiłam się też na polecaną przez Monikę sól do kąpieli oraz w koszyku znalazł się żel pod oczy z metalową kuleczką. Od razu mogę powiedzieć, że ostatniego produktu nie polecam.




Teraz czas na produkty, które przyszły do mnie do testów. Tak jak wiecie z Ambasadorki Kosmetycznej otrzymałam szampon i u mnie się sprawdził.




O produktach Atopis też już można było przeczytać i cieszę się, że miałam możliwość wypróbowania.




Zaś portal Trusted Cosmetics oddał w moje ręce Trusted Boxa, z którego jestem bardzo zadowolona i niebawem będzie mogli przeczytać pierwsze recenzje kosmetyków.



To już wszystko. Przybyło do mnie 23 nowe produkty, jedne sprawdzają się świetnie i lądują na liście pewniaków, zaś inne są słabe i wpisują się w bubli. Niemniej jednak jestem zadowolona, że mam możliwość sprawdzać na sobie te kosmetyki i wyrobić sobie swoją opinię.

A u Was co nowego przybyło w czerwcu?
Pa ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości :) Nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tonik Ziaji i byłam z niego zadowolona. Zaś szampon Derma Plus mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo masz maskę Apis? Mega jestem ciekawa Twoich wrażeń :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie czerwiec obfitował w nowości i wszystko wrzucałam na instagrama :) żel do intymnej marki tess jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń