niedziela, 30 lipca 2017

Książkowa Sobota - Amber Smith "Co mnie zmieniło na zawsze"

Witajcie ;)
Ostatnio w ramach akcji Book Tour u Onlypretender miałam okazję przeczytać książkę "Co mnie zmieniło na zawsze". Byłam ciekawa tej pozycji, czy mi się spodobała, zapraszam.



Książka miała wygodną czcionkę oraz 392 strony.

Poznajemy młodą dziewczynę Eden, która zapatrzona jest w swojego starszego brata oraz skrycie podkochuje się w jego przyjacielu - Kevinie. Stara się nie pokazywać swojego uczucia. Przyjaciel traktowany jest jak domownik, nocuje w domu Eden. Pewnej nocy dzieje się coś strasznego. Kevin zakrada się do pokoju Eden, gdy wszyscy śpią i nie będą w stanie go usłyszeć. Niemalże dusi dziewczynę oraz ją gwałci, gdy ta ma jedynie czternaście lat. Jak poradzi sobie z tym Eden? Czy się przyzna, pomimo zastraszenia, że nikt jej nie uwierzy przez Kevina? Jak to wpłynie na jej życie? Odsyłam do książki.


Od razu jak poznajemy dziewczynę i to co się jej przydarzyło współczujemy jej. Zastanawiałam się jak ona mogła się czuć i jakie to było dla niej straszne. Musiało się to odbić jakoś na psychice, bo jest to wyrządzona krzywda. Myślę, że książka trudna i odpowiednia dla dość młodych czytelników. Nie umiałam do końca zrozumieć zachowań Eden i nie wiem sama dlaczego. Po prostu wydawało mi się, że ja zachowałabym się inaczej, choć jak wiadomo pewności nie mam. Jest to książka, o której łatwo nie zapomnimy i na prawdę jestem zadowolona, że mogłam ją przeczytać. 
Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, ile chcę".

Przeczytalibyście tak brutalną i zarazem emocjonalną książkę?
Pa ;)

3 komentarze:

  1. Trudny temat ale trzeba o nim rozmawiać. Cieszę się, że książka Ci się spodobała! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawa, choć trudna historia, więc chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężki temat, nie jestem pewna, czy to pozycja dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń