czwartek, 20 lipca 2017

Camomile Tea Yankee Candle

Witajcie ;)
Lepiej późno niż wcale, więc przychodzę z postem zapachowym. Na celownik wzięłam sampler Camomile Tea od Yankee Candle. Zapraszam.



Od producenta:
Cudownie kojący zapach rumianku i miodu z nutą liści herbaty. Odrobina skórki cytrynowej dodaje świeżości. Ciepły jak aromatyczna herbata w pochmurny dzień.


Ostatnio u mnie burzowo, więc zapragnęłam jakiegoś cieplejszego zapachu. Od razu po odpaleniu poczułam aromat ciepłej, świeżo zaparzonej herbaty. Do tego nutka cytryny i słodkiego miodu. Ja osobiście nie czuję tutaj rumianku. Aromat moim zdaniem jest otulający i raczej delikatny. Wypełnia pomieszczenie z czasem delikatną mgiełką. Idealnie sprawdza się w chłodne wieczory przy książce. Zapach mi się podoba, ale nie aż tak by pragnąć go w świecy. Będę miło wspominać.

A Wy lubicie zapach herbaty?
Pa ;)

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze świeczki o zapachu herbaty, może jesienią ruszę temat :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...nie wiem czy by mi się spodobała. Na pewno musiałabym ją wcześniej powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy zapach by mi się spodobał ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że nie byłabym zadowolona z tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też burzowo i myślę że mógłby mi się taki wariant zapachowy spodobać :)

    OdpowiedzUsuń