środa, 14 czerwca 2017

Yankee Candle Sun&Sand

Hej, hej :)
W tamtym tygodniu nie dałam rady, za to dzisiaj przychodzę do Was z wpisem zapachowym. Na celownik wzięłam sampler Yankee Candle o zapachu Sun&Sand. Zapraszam.



Od producenta:
Wyczuwalne aromaty: kwiat pomarańczy, cytrusy, świeża lawenda oraz piżmo.

Kolejny zapach, który mam ze względu na naklejkę. Normalnie oczarował mnie ten hamak i musiałam kupić. Na moje szczęście nie czuć praktycznie wcale lawendy. Ja tutaj czuję zdecydowanie kwiat pomarańczy oraz piżmo. Wyobrażam sobie przy tej woni ciepłą plażę i promienie słoneczne. Kojarzy mi się z latem i przede wszystkim wakacjami oraz urlopem. Aromat średnio intensywny, pięknie wypełni pomieszczenie, lecz nie będzie nachalny. Podoba mi się, ale nie ma wielkiego wow i na świecę się nie skuszę. Sampler wypaliłam tradycyjnie w wiadereczku i umilał mi naukę do sesji oraz nie raz przy nim myśli uciekały jak najdalej od notatek.

Lubicie takie słoneczne aromaty?
Pa ;

10 komentarzy:

  1. Na zdjęciu wygląda trochę jak masło orzechowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie czuć lawendy to super bo ja nie bardzo ją lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pięknie zapowiadał się opis zapachu, ale ostateczny efekt mnie nie przekonuje do tego zapachu. Kolor świeczki też niezbyt zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się,że oczarował Cię ten hamak -cudnie kojarzy się z latem.Zapachy tej firmy bardzo lubię ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, albo kiedyś miałam w wosku tylko nie pamietam i puściłam w świat..

    OdpowiedzUsuń