piątek, 23 czerwca 2017

Organique Modeling cellulite balm

Witajcie :)
Jakiś czas temu portal Trusted Cosmetics podarował mi w paczce balsam ujędrniający firmy Organique. Zaraz jak skończył się mój poprzedni balsam zabrałam się za testy tego cuda. Czy działa? Zapraszam dalej.



Od producenta:
Specjalistyczny balsam do ciała o aktywnej, stymulującej eco formule. Zawiera starannie wyselekcjonowane, synergicznie dobrane składniki o ukierunkowanym profilu działania, które zapobiegają powstawaniu i niwelują cellulit, a także kompleksowo pielęgnują skórę. Balsam jest pozbawiony kolorantów, posiada bardzo subtelny zapach bez alergenów. 
Produkt ze względu na składniki stymulujące nie jest polecany dla 
kobiet w ciąży.

DZIAŁANIE

- zapobiega powstawaniu cellulitu
- ujędrnia i wygładza problematyczne miejsca
- po zastosowaniu skóra jest miękka i nawilżona
- delikatna i puszysta konsystencja szybko się wchłania
- nie pozostawia na skórze tłustego filmu

SPOSÓB UŻYCIA

Wmasuj balsam w wybrane obszary ciała dwa razy dziennie.


Produkt zamknięty w plastikowej tubie na "klik". Zamknięcie nie jest mocne, ale działa bez zarzutu. Otwór jest dobrej wielkości, dzięki czemu wydobywa się odpowiednia ilość produktu. Kosmetyk jest wydajny, ponieważ stosuję go już ponad miesiąc, a jeszcze sporo pozostało. Konsystencja lekka, kolor beżowy. Zapach delikatny, ciężki do opisania. Trochę perfumowany, trochę jak przyprawy. Nie czuć go na skórze, więc nie przywiązywałam wagi. Rozprowadza się bez zarzutu, jedynie co to bieli w sytuacji, gdy kosmetyku jest za dużo. Wchłania się przyzwoicie, nie trzeba czekać bardzo długo z założeniem pidżamy. U mnie była to kwestia maksymalnie 3 minut. Stosowałam go jedynie na udach, ponieważ tutaj mam największy problem z cellulitem. Nie oczekiwałam cudów, ponieważ wiem, że sam kosmetyk nie poradzi sobie z cellulitem bez wysiłku fizycznego. 



Jednak jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ skóra jest nawilżona a do tego ujędrniona. Cellulit nie znikł, jednak uda są bardziej napięte, a skóra sprężysta. Efekt mi się podoba i na prawdę zastanowię się nad zakupem tego produktu w przyszłości.

Zalety:
- konsystencja

- wydajność
- delikatny zapach
- ujędrnienie ciała
- nie pozostawia tłustej warstwy
- szybko się wchłania (max 3 minuty)

Wady:
- cena
- bieli przy za dużej ilości

Znacie ten balsam? Jakie inne kosmetyki modelujące u Was działają?
Pa ;)

5 komentarzy:

  1. Ja niestety też muszę używać czegoś na cellulit, a szkoda, że nie znika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tego balsamu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale markę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego balsamu nie znam ale ich produkty polubiłam jeśli będzie na promocji to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę produktu, dawno do nich nie zaglądałam, ale też pewnie bym na niego większej uwagi nie zwróciła, bo nie wierzę w takie produkty 😜

    OdpowiedzUsuń