wtorek, 13 czerwca 2017

Magdalena Kozioł - "52 kolory życia" część 5

Witajcie :)
Przeczytałam kolejną część przygód Sally i Jacka i znów jestem ciekawa co dalej. Zapraszam na kilka zdań o części piątej.



Książka ma wygodną czcionkę i 126 stron.

Dzieją się coraz to nowe i niespodziewane rzeczy. Jacka po powrocie z rehabilitacji wita żona z informacją o jej ciężkiej chorobie. Mężczyzna nie może jej teraz zostawić i związać się z Sally. Kobieta zaczyna kierować się rozsądkiem i postanawia przestać spotykać się z ukochanym. Czy jednak będą razem? Tego nie wiem nawet ja, ale z czasem się przekonamy. 



Książki przepełnione emocjami i kolorami, dodatkowo pięknie wpleciona muzyka, która pasuje do okoliczności w życiu głównych bohaterów. Nadal nie wiemy co dalej i chce się jak najszybciej sięgnąć po kolejną część. Czytelnik kibicuje zakochanym, chociaż zdaje sobie sprawę, że ich uczucie jest mocno pomieszane i dość niestosowne, ponieważ jednak jedno z nich ma już rodzinę. Powtórzę się, że bardzo mi się podoba ta opowieść i mocno kibicuję autorce.


Dziękuję za możliwość przeczytania i ponownie odsyłam do gorącej prośby autorki. Może znajdzie się ktoś, kto będzie w stanie pomóc.


Na koniec jeszcze cytat:
"Zrób to, co dyktuje Ci serce, słuchaj najbardziej jego, nie rozumu, nie mądrych rad, nawet mnie nie słuchaj, zastanów się, czego chcesz, i podejmij świadomą decyzję."
Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, bo polskie" i "Czytam, ile chcę".

Co sądzicie o takiej trudnej miłości?
Pa ;)

4 komentarze: