sobota, 24 czerwca 2017

Książkowa Sobota - Liz Flanagan "Lato Eden"

Witajcie :)
Dzisiaj trochę później, bo miałam trochę na głowie, ale przychodzę z wpisem książkowym. Miałam ostatnio okazję czytać "Lato Eden" i to o tej pozycji chcę Wam powiedzieć czy też napisać. Zapraszam.




Książka ma wygodną czcionkę i 312 stron.

Opowieść młodzieżowa. Poznajemy trójkę przyjaciół, czyli parę i ich przyjaciółkę. Każde z nich ma za sobą jakieś trudne doświadczenia. Podczas pewnej imprezy dochodzi do zdrady. Obydwoje boją przyznać do tego przed przyjaciółką, która nagle nie wraca do domu. Co się z nią stało? Czy uda się ją znaleźć? Zapraszam do książki.

Pomimo, że to książka młodzieżowa bardzo mi się podobała. Można znaleźć w niej jak ciężko jest pozbierać się po śmierci bliskiej osoby, jak wpływa przemoc na młode osoby. Jednak, żeby nie było tak negatywnie jest też opis miłości. Zarówno dziewczyny do chłopaka, jak i miłości przyjacielskiej. Dowiemy się jak ważne w różnych sytuacjach jest wsparcie bliskich osób, np. przyjaciół czy rodziców. Myślę, że młode osoby mogłyby wiele wynieść z tej lektury. 
"Niezależnie od tego, jak bardzo jest źle, sporządź listę trzech rzeczy, które możesz w tej sprawie zrobić. Nawet jeśli będą to na prawdę mało ważne rzeczy."
Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, ile chcę".
Dziękuję za możliwość przeczytania wydawnictwu IUVI.



Lubicie czasem powrócić do książek młodzieżowych?
Pa ;)

6 komentarzy:

  1. Ja lubię młodzieżówki, ale z odrobiną fantastyki jednak :P Wygląda lekko, łatwo i przyjemnie, jak pozycja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytam już młodzieżówej, ale... wiem komu mogę ją polecić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie młodzieżowe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno już nie czytałam nic młodzieżowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na razie jestem po lekturze zmierzchu więc odpuszczę sobie ten klimat młodzieżowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami lubię sięgnąć po coś młodzieżowego, coś lżejszego.:-)

    OdpowiedzUsuń