piątek, 9 czerwca 2017

Denko maja

Witajcie ;)
Ostatnio mnie tu o wiele mniej, lecz na uczelni gorący czas. Zaliczenia, kolokwia, egzaminy i ubolewam, że doba ma tylko 24 godziny. Przejdźmy jednak do tematu i zapraszam na pustaki majowe.




1. Avon Płyn do kąpieli Vanilla - jak dla mnie trochę za mała pojemność, a zapach bardzo słodki. Spróbuję innych.

2. Avon Żel pod prysznic Figa - konsystencja gęsta, dobrze się rozprowadzał, pienił i oczyszczał. Zapach owocowy, czyli wszystko na plus.

3. Avon Femme Perfumowany żel pod prysznic - źle wspominam. Zapach wcale nie podobny do perfum. Konsystencja rzadka, kremowa, nie chciał się pienić. Na pewno nie kupię ponownie.



4. Isana Uzupełniacz mydła w płynie jabłko - uwielbiam te mydła i mam zawsze. Zmieniam jedynie zapachy.

5. Mariza Melonowe masło do ciała - było całkiem przyzwoite. Jak będę miała możliwość spróbuję innych. Recenzja

6. No36 Peeling cukrowy do stóp - mój ulubieniec. Recenzja.


7. Ava Nature Style Szampon brzozowy - powrót do dzieciństwa dzięki Lubemu. Plątał mi włosy, średnio oczyszczał - nie będzie powrotu.

8. Nivea Intense Care & Repair Szampon - miał ładny zapach, gęstą i kremową konsystencję. Wystarczyła niewielka ilość i włosy umyte. Nie plątały się bardzo, więc powrócę do szamponów Nivea.

9. Organic Shop Balsam do włosów - o tym gagatku nie wiem co myśleć. Raz włosy były idealne, lejące, po prostu piękne. Innym razem znów końcówki wyglądały jak miotła. Na razie nie planuje powrotu.



10. Avon Perceive Dew - ładny zapach. Idealny na wiosnę, ponieważ mocno kwiatowy.



11. BeBeauty Płatki kosmetyczne - na szczęście ostatnie z trójpaku. Dla mnie z grube.



12. Cony Oczyszczająca maska w płachcie z węglem drzewnym - mocno nasączona, pięknie oczyściła twarz i była ona bardzo gładka. Kupię ponownie, ponieważ lubię maseczki w płachcie.

13. LashVolution Serum do rzęs - efekt świetny, obecnie zrobiłam przerwę, aby oczy odpoczęły. Jednak już mam kolejne opakowanie i zaraz powrócę. Efekty u mnie.

14. AA Płyn dwufazowy do demakijażu - nie, nie i jeszcze raz nie. Zostawiał tłustą warstwę, średnio sobie radził z tuszem. Nie powrócę.

15. Dermika Rytuał odnowy Moc 7 olejków - peeling i maska mi odpowiadały, więc powrócę kiedyś. Spróbuje jeszcze inne serie. Recenzja.



1. Sylveco Lekki krem rokitnikowy - po próbce ciężko stwierdzić jak by się krem spisał na dłuższy czas. Ładnie się wchłonął.

2. Biolaven Krem do twarzy na dzień - nie kupię, ponieważ nie odpowiada mi jego zapach. Na moje nieszczęście utrzymuje się on jeszcze jakiś czas po użyciu.



1. Avon Aqua Intense - perfumy ładne, wodne z nutą cięższego aromatu. Podobały się Lubemu.

2. Avon Luck for Him - mi się mega podobały, a Lubemu średnio. Eleganckie, dość mocne i typowo męski. Długo się utrzymują.

3. Elmex Płyn do płukania jamy ustnej - Luby kupił do pasty, a potem nie mógł wykończyć. Uważał, że smak ma straszny i nie kupi więcej.

4. Gillette Dezodorant w żelu - lubi je i już nie wiem, które to jego opakowanie. Obecnie kolejne w użyciu. Nawet działa w porównaniu do innych tego typu produktów.



1. VC Just for you
2. VC Sleigh Ride
3. VC Rendezvous

Podsumowanie w liczbach:
zużycia 15 sztuk
próbki 2 sztuki
świece 3 sztuki
męskie 4 sztuki

Niestety muszę się przyznać, że kiepsko mi wyszło zużycie w maju. Powiem szczerze, że sama nawet nie wiem kiedy ten miesiąc zleciał. Mam nadzieję, że w czerwcu będzie lepiej.

A Wam jak poszły zużycia w maju?
Pa ;)

14 komentarzy:

  1. Sporo zapachów w denku, u mnie w domu słabo idą, nie ma chętnych na perfumy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam płatki z Biedronki. Czekam, aż znowu pojawią się w trójpaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. LAshVolution również testowałam i polecam bardzo :) A Perceive Dew to był mój pierwszy kupiony zapach ahhh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakie długie rzęsy są przy tym serum :)

      Usuń
  4. W moim denku również jest szampon z Organic. Nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam balsam i czasem było wow, a czasem klapa ;)

      Usuń
  5. Płyn elmex bardzo lubię :) a np dla mnie te płatki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co osoba to inna opinia, w końcu jesteśmy różni :)

      Usuń
  6. Moje zużycia całkiem fajne, ale liczyłam na więcej. Tez mam nadzieje, że czerwiec będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonamy się jak będziemy pisać denko czerwca :D

      Usuń