piątek, 30 czerwca 2017

Bell Hypoallergenic Hypoalergiczny sypki puder utrwalający

Hej :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić już ostatni z produktów Bell jaki do mnie trafił. Mianowicie na koniec pozostawiłam sypki puder utrwalający. Jesteście ciekawi? To zapraszam.



Od producenta:
Hypoalergiczny sypki puder utrwalający Bell HypoAllergenic Fixing Mat Loose Powder jest idealny dla każdego rodzaju i koloru skóry.
Przedłuża trwałość makijażu oraz pozostawia matowy efekt wygładzenia. Tworzy lekką, niewidoczną powłokę, która nie zmienia kolorystyki innych nałożonych produktów, dlatego doskonale sprawdzi się przy każdym makijażu.
Nie zawiera substancji zapachowych.



Produkt zamknięty w plastikowym opakowaniu z zamykanym wieczkiem. W środku znajdziemy czarną, przyjemną gąbeczkę, zaś otwory zabezpieczone są folią. Osobiście produkt nakładałam pędzlem. Sam puder jest koloru białego, drobno zmielony. Fajnie współgra z podkładami nie zmieniając ich koloru. Jeśli nałożymy za dużo kosmetyku to zabieli nam twarz, lecz gdy znajdziemy odpowiednią dla nas ilość to nic takiego nie będzie się dziać. Efekt jaki osiągamy to klasyczne zmatowienie twarzy. Utrzymuje się maksymalnie 4 godziny, a po tym czasie wymaga poprawek. Kosmetyk jest bezzapachowy i spokojnie można używać go przy wrażliwej cerze - nie robi krzywdy, ani nie zapycha. Myślę, że jest to produkt wydajny, ponieważ wystarczy na prawdę niewielka ilość, aby pokryć twarz. Znajdziemy go w większych Rossmannach oraz w drogeriach Hebe. Jestem zadowolona, chociaż nie powalił mnie na kolana.


Zalety:
- matuje
- jest wydajny
- nie uczula
- nie zapycha

Wady:
- wytrzymuje 4 godziny i wymaga poprawek

Dziękuję firmie Bell za możliwość przetestowania produktu. Nie wpłynęło to na moją opinię.



Znacie ten produkt? Polecacie jakieś pudry matujące?
Pa ;)


4 komentarze:

  1. Nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero zacznę opisywać moje produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go teraz cały czas używam z Vichy który pewnie wystarczy mi na wieki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger