piątek, 16 czerwca 2017

Be Organic Mleczko do demakijażu

Cześć :)
Sesja trwa, przeziębienie do tego, ale na pisanie posta mam chęć. Dzisiaj trochę o mleczku do demakijażu z firmy Be organic. Czy mi się spodobało? Odpowiem dalej, zapraszam.



Od producenta:
Do wszystkich rodzajów skóry.
Staranny demakijaż pozwala skórze na odpoczynek po trudach dnia i aktywną regenerację w nocy. be organic Mleczko do demakijażu JAGODY GOJI & ACAI delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia. Dzięki naturalnym właściwościom owoców goji i acai aktywnie przeciwdziała szkodliwemu działaniu wolnych rodników i dodaje energii, pozostawiając skórę gładką, doskonale nawilżoną i pełną naturalnego blasku.

Ucieszyłam się ogromnie jak mleczko znalazło się w boksie, ponieważ firma mi nieznane, kwota nie mała, więc zaciesz na twarzy - będą testy. I jak szybko się ucieszyłam, tak szybko się rozczarowałam. Stosuję już jakoś od miesiąca to mleczko i znalazłam jego jeden plus, a mianowicie zapach. Ładny, delikatny, owocowy, krótko mówiąc podoba mi się. 

Samo opakowanie przyciąga uwagę, ponieważ jest wykonane z miękkiego tworzywa. Jest ono elastyczne. Zamykane na klik, zaś sam otwór odpowiedniej wielkości.


Konsystencja odpowiednia, nie za gęsta i nie za lejąca. Wystarczy nie wielka ilość na waciku, aby wykonać demakijaż. Niestety nic samo się nie rozpuści, a trzeba trzeć oczy, co mi się nie podoba. Nie daj panie, aby produkt dostał się do oczu, bo szczypie dosyć mocno. Oprócz tego obraz po demakijażu jest "zabielony". 



Używam tego produktu, aby jakoś go skończyć. Nie sięgam po niego z przyjemnością, a z przymusu. Dzięki pudełku wiem, że więcej po niego nie sięgnę.

Lubicie mleczka do demakijażu? Znacie tego bubelka?
Pa ;)

13 komentarzy:

  1. Za mleczkami nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię mleczek. Wolę zmywać oczy płynem micelarnym a twarz żelem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przekonać do mleczek, wolę płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleczka rzadko się u mnie sprawdzają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię mleczek i nie używam od lat 😅

    OdpowiedzUsuń
  6. Mleczka używam od czasu do czasu głównie z Nivea i Garniera :) Tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie mleczka używam bardzo rzadko, najczęściej zmywam makijaż płynem miceralnym bądź ostatnio zakupiłam chusteczki do demakijażu za niską cene i bardzo dobrze sie sprawdziły. :) Szybka i wygodna opcja zmywania makijażu. Pozdrawiam :)

    Zapraszam na mój profil - https://korneliiaa.blogspot.com/- dopiero zaczynam i liczę na wsparcie :) Ja twoj blog zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. hm kiedyś używałam mleczek. teraz nie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleczek nie lubię od nich miałam peeling ale nie bardzo mi się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za mleczkami, zdecydowanie bardziej wole płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tego mleczka nie można używać do oczu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to mleczko i na pewno jeszcze do niego wrócę. :-)

    OdpowiedzUsuń