czwartek, 18 maja 2017

Tosca Lee - "Pierworodna"

Hej Wam :)
Czas na kolejną książkową historię. Obecnie w moje łapki wpadła druga część książki "Potomkowie", na którą bardzo czekałam. Mówię niby, że nie lubię fantastyki, a te książki bardzo mi się podobały. Zapraszam.



Książka ma wygodną czcionkę i 384 strony.

Tak jak w pierwszej części mamy kontynuację przygód potomkini Audry, która próbuje sobie przypomnieć sobie swoje życie i tajemnice, które ukryła przed sobą dokonując zabiegu utraty pamięci. Cały czas trwa wojna pomiędzy Potomkami, a Dziedzicami. Przelewa się krew, tworzą się odłamy - cały czas coś się dzieje. Głównym planem bohaterki jest zabicie Historyczki, czyli głowy rodu Dziedziców, która podburza ich do działania. Czy jej się to uda? Kim jest Historyczka? Odsyłam do książki, a nie zawiedziecie się.


Wyczekiwałam, wyczekiwałam i się doczekałam. Książka miała premierę końcem kwietnia. Jednak jak to u mnie bywa stosik do czytania wysoki, więc musiałam chwilę poczekać. Podobało mi się bardzo. Akcja cały czas dynamicznie się toczy, fabuła wciąga. Nadal do końca nie wiadomo, kto chce pomóc, a kto chce zaszkodzić. Zakończenie mnie mocno zaskoczyło. Osobiście oczekiwałam czegoś zupełnie innego. Emocje towarzyszą czytaniu cały czas i książkę wchłania się jednym tchem.

Dziękuję za możliwość przeczytania wydawnictwu IUVI.


Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, ile chcę".

Lubicie fantastyczne historie z wartką akcją?
Pa ;)

8 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś rano skończyłam ją czytać. Nie spodziewałam się wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wielu nie spodziewałam, a czytało się świetnie :)

      Usuń
  3. A ja lubię fantastykę, pewnie i mnie by wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na pewno. Ja mówię, że nie lubię a przychodzi co do czego to czytam z zaciekawieniem :)

      Usuń
  4. Jeśli książka cały czas wywołuje emocje to chyba naprawdę warto po nią sięgnąć :) pierwszą część jak dobrze pamiętam również była dobra?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger