piątek, 5 maja 2017

Nowości kwietnia

Hej :)
Mamy już maj, więc pasowałoby podsumować kwiecień. Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami. Ciekawi co kupiłam? Zapraszam.




Na powyższym zdjęciu jest paczka prezentów od Trusted Cosmetics. Męskie za udział w wyzwaniu i dla mnie za aktywność 3-etapowy zabieg z Dermiki, balsam modelujący z Organique oraz masełko do ust z Marizy.

W Rossmannie byłam dwa razy i to akurat nie na promocji -49%. Pierwszy raz poszłam po limitowane mydła z Isany.



Kolejnym razem zawitałam, ponieważ skończył mi się hydrolat i potrzebowałam toniku.





Kupiłam tonik nawilżający z AA, żel pod prysznic z Isany oraz pomadkę bebe. 


Przy okazji zamówienia z Avonu wrzuciłam do koszyka płyn do kąpieli o zapachu orchidea i gardenia.


To już wszystkie nowości jakie zawitały do mnie w kwietniu. Jest ich dokładnie 8 sztuk. Miałam w planach odwiedzić drogerię Rossmann podczas promocji na produkty kolorowe, jednak specjalna podwyżka cen przed akcją skutecznie mnie zniechęciła.


A Wy co kupiliście w kwietniu? Dużo łupów czy raczej skromnie?
Pa ;)

8 komentarzy:

  1. Znam tonik AA ale bardzo się z nim nie polubiłam i po jednym użyciu powędrował w inne ręce - diabelnie mnie podrażnił ;) Mam tez mydło z Isany bo uwielbiam zapach liczi ale za bardzo przesusza mi ręce jak wszystkie ich mydła :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki z ISANY, pianka do golenia i odżywka do włosów spisują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Isanka musi fajnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię limitowane edycje Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Isana, Isana, Isana ... lubię Isanę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w kwietniu kupiłam szampon i bronzer :D istne szaleństwo prawda :D?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości :) Jestem ciekawa toniku z AA i jak pachnie żel z Isany :)

    OdpowiedzUsuń