poniedziałek, 15 maja 2017

Mariza Melon ujędrniające masło do ciała

Cześć Wam :)
Poniedziałek i czas na wpis kosmetyczny. Postanowiłam przyjrzeć się bliżej ujędrniającemu masłu do ciała z Marizy, które było moją nagrodą za aktywność na portalu Trusted Cosmetics. Zapraszam.



Od producenta:
Masło do ciała o bogatej formule i gęstej konsystencji doskonale pielęgnuje skórę i otula ją aromatem soczystego melona zapewniając orzeźwienie i dodając energii. Skóra staje się wyjątkowo gładka, jędrna i sprężysta o przyjemnym, świeżym zapachu.


Opakowanie plastikowe z nakrętką, zabezpieczone folią. Tak najpierw otworzyłam, a potem sobie przypomniałam, że pasuje zrobić zdjęcia do recenzji, więc nic nie było wcześniej naruszone. Forma średnio higieniczna, ponieważ grzebiemy palcem, ale lubię tak. Widać, ile produktu zostało do końca i można spokojnie wydobyć resztki produktu. Zapach soczysty, świeży, ale troszkę chemiczny. Da się do niego przyzwyczaić. Sam produkt jest gęsty i treściwy. Dobrze się rozsmarowuje i wchłania się kilka minut. Czasem mnie to denerwowało, ponieważ nie da się po zabiegu od razu ubrać. Działa nawilżająco i efekt spokojnie utrzymuje się dobę. Niestety nie zauważyłam działania ujędrniającego.


Produkt jest dość wydajny, ponieważ używałam go około 2-3 tygodni stosując na całe ciało. Podsumowując produkt dobry, lecz bez większych zachwytów.



Zalety:

- gęsta konsystencja
- wydajny
- dobre nawilżenie

Wady:
- delikatnie chemiczny zapach

Znacie to masło do ciała? Używaliście jakiś kosmetyków firmy Mariza?

Pa ;)

9 komentarzy:

  1. Nie widziałam chyba takiego jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę kojarzę ale tylko z blogów, natomiast sama nigdy nie miałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię czekać, aż się produkt wchłonie. A z Marizy nic jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś wersję o zapachu granatu, całkiem fajne było i ładnie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem pewna czy ma w składzie parafinę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale dla samego koloru już chcę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger