piątek, 19 maja 2017

Błyszczyki Secret Garden od Bell

Cześć ;)
Zamiast wiosny przyszło lato, wszyscy buszują i rozkoszują się słońcem, ale trzeba i znaleźć czas na Internety. Dlatego dzisiaj będzie krótko i konkretnie. Zapraszam na moją opinię o błyszczykach.



W mojej paczce znalazły się odcienie 02 - różowy i 05 - brązowy. Ciężko jest uchwycić ich kolor na zdjęciach, ponieważ w rzeczywistości ładnie się mienią na ustach. Ich trwałość jest standardowa dla błyszczyków, czyli maksymalnie 2 godziny. Delikatnie denerwuje mnie, że włosy się do nich kleją, ale taki urok błyszczyków. Osobiście bardziej spodobał mi się róż, ponieważ idealnie podbija moje wąskie usta. 
Kolor 02


Kolor 05

Jak widać kolor brązowy ma w sobie więcej drobinek i usta bardziej świecą. Błyszczyki warte uwagi, jeśli lubicie tę formę na ustach to mogę polecić.

Dziękuję za możliwość przetestowania firmie Bell i znajdziecie te błyszczyki w Biedronce.



Który kolor Wam się bardziej podoba? Znacie te błyszczyki?
Pa ;)

7 komentarzy:

  1. Nie lubię takich błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi sie efekt.
    wazne ze Ci odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet lubię błyszczyki pod warunkiem że się nie lepią mocno :) ogólnie są całkiem przyjemne i też mam ale z innej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o testowane kolory to najbardziej podoba mi się nr 02. Osobiście wolę błyszczyk z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię błyszczyki, drobinki o ile nie ma ich przesadnie dużo też mi szczególnie nie przeszkadzają, ale efekt mnie trochę zaskoczył, spodziewałam się czegoś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie pamiętam kiedy używałam błyszczyka. Od kiedy na rynek weszły lakiery do ust, tinty i matowe pomadki, to one zawładnęły moim portfelem. Ciężko mi się przekonać znowu do błysku.

    OdpowiedzUsuń